مهدی پاشازاده بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال: بازی‌های لیگ بی‌روح و مصنوعی شده است

مهدی پاشازاده بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال: بازی‌های لیگ بی‌روح و مصنوعی شده است

 

 

مهدی پاشازاده بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد حواشی زیاد فوتبال ایران و اتفاقات دیدار فولاد خوزستان - پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر گفت: ایراد اصلی را از برگزار کنندگان مسابقات یعنی سازمان لیگ و سازمان لیگ می‌گیرم. وقتی نظم و انضباط و قانونمندی نباشد هیچ چیزی درست نمی‌شود. اگر تماشاگر، مربی و بازیکنی که توهین و پرخاشگری می‌کند، به موقع و درست محروم شود، این رفتارها تکرار نخواهد شد. کاری به بازی فولاد و پرسپولیس ندارم و چون نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است، قضاوتی نمی‌کنم. حرف من کلی است.
وی در رابطه با شرایط آبی‌پوشان پس از پیروزی 4 بر صفر مقابل ملوان انزلی گفت: زمانی که اختلاف استقلال با صدر جدول 8 امتیاز بود گفتم هنوز می‌توان به این تیم امیدوار بود. استقلال نیاز داشت بحران فعلی را پشت سر بگذارد که خوشبختانه با گل‌های زیاد ملوان را شکست داد. هنوز بازی‌های زیادی از جمله دربی برگشت باقی مانده است. مهم این است که عملکرد استقلال چطور باشد. شاگردان ساپینتو می‌توانند با این روند به هدف‌شان برسند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا از بازی‌های لیگ لذت می‌برد یا نه، یادآور شد: نه! بازی‌های لیگ بی‌روح و مصنوعی شده است، مثل این می‌ماند که گل مصنوعی را به جای طبیعی گذاشته باشند.