اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ در گلستان

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان گلستان:

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان گلستان: اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ در گلستان


گرگان-قهرمان
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به آغاز طرح نظارتی در استان، گفت: بسیج همه امکانات استان در طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ انجام می‌شود.
درویش علی حسن زاده در سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرایی طرح ویژه بازرسی و نظارت بر کالا و خدمات نوروز و ماه مبارک رمضان 1402 به همه ادارات استان، اظهار داشت:از آنجا که این دستورالعمل متضمن نظارت بر همه حلقه‌های زنجیره تولید تامین و عرضه کالا و خدمات است، برنامه‌ریزی‌های لازم در راستای اجرای بهینه طرح انجام شده است.
رئیس کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان گلستان اظهار کرد:از همه دستگاه‌های نظارتی و خدمات‌رسان عضو کمیته نظارت و تنظیم بازار که انتظار می‌رود با انتخاب تدابیر مناسب برای ایمن‌سازی فضای کسب و کار و تحکیم پایه‌های معیشتی مردم با بسیج همه امکانات و مقدورات خود
 با جلب همکاری دیگر دستگاه‌ها در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان اقدامات نظارتی و تنظیم بازاری خود را با نگاه روزآمدسازی شیوه‌های نظارت به عمل آورند.
مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: تلاش همه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی و خدمات رسان عضو کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد هماهنگی خدمات سفر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود و بهره‌گیری هدفمند،هوشمندانه و عملی از منابع انسانی درراستای انجام اقدامات اجرایی و عملیاتی موثر به منظور اجرایی نمودن طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان 1402 است.
حسن‌زاده با اشاره به نظارت‌های مستمر دستگاه‌های نظارتی،از مردم استان و مسافران و گردشگران نوروزی خواست تا هرگونه گزارش شامل کمبود و گرانی نامتعارف احتمالی را از طریق سامانه تلفنی 124 اداره کل صمت و تلفن 135 اداره کل تعزیرات حکومتی و09629 ستاد هماهنگی خدمات سفرکشور اطلاع‌رسانی کنند.
مدیر کل صنعت،معدن وتجارت استان گلستان همچنین گفت : در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان ، خروج دام زنده از استان گلستان ممنوع شد.
درویش علی حسن زاده گفت:در این جلسه
 با دستور استاندار و با هدف کنترل قیمت گوشت قرمز در سطح استان ، خروج دام زنده از استان گلستان ممنوع گردید .به گفته حسن زاده ، همچنین کشتار دام در خارج از کشتارگاه‌ها ممنوع اعلام شد و کلیه کشتارها باید در داخل کشتارگاه های استان انجام شود.