حذف از آسیا حق استقلال نیست

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال :

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌آهن گفت: یک بازی فوق‌العاده دیگر را ارائه دادیم و در همه دقایق بازی حریف را کنترل کردیم و استحقاق زدن گل‌های بیشتر را داشتیم.

حذف از آسیا حق استقلال نیست

ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی ۲ بر صفر مقابل ذوب‌آهن گفت: یک بازی فوق‌العاده دیگر را ارائه دادیم و در همه دقایق بازی حریف را کنترل کردیم و استحقاق زدن گل‌های بیشتر را داشتیم. دوباره می‌گویم خیلی به تیمم افتخار می‌کنم، برای خودمان و هواداران‌مان که فوق العاده ما را حمایت کردند خیلی مهم بود که بازی اول در سال جدید را ببریم. چهار سال است که در اولین بازی سال جدید پیروز نشده بودیم. می‌دانستیم این بازی اهمیت دارد و بسیار خوشحالم.
ساپینتو در مورد اینکه استقلال با سه رمز پیروز شد(اول هواداران و اینکه در تعطیلات در تیم باقی ماندید و اجازه ورود حاشیه‌ها را نداد) اظهار داشت: بله از تجربیات گذشته یاد گرفتیم. می‌دانیم که در گذشته خیلی سختی کشیدیم. بخاطر توقف لیگ در جام جهانی که ما در شرایط فوق العاده‌ای بودیم ولی با همه مشکلاتی که داریم و روزهایی بود که بازی ها برگزار نمی‌شد و سخت بود که به شرایط بازی برگردیم یک سری مسابقات بود که عدالت رعایت نشد و در کنار آن بازیکنان مصدوم و محروم زیادی داشتیم، به همین دلیل نمی‌توانستیم این بار آمادگی ذهنی و بدنی بازیکنان را از دست بدهیم و تلاش کردیم روی تیم تمرکز بیشتری داشته باشیم. این وضعیت آسان نبود، اما ذهن برنده شدن بازیکنان همه چیز را برای ما راحت کرد.
وی در خصوص حذف استقلال از آسیا، گفت: درباره حذف از آسیا هم قبلاً راجع به آن صحبت کردم. اگر این اتفاق رخ بدهد یک ناامیدی بزرگ است. باشگاه ما مستحق حذف از آسیا  نیست.