استقلال، پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی هستند

مجید رضایی، بازیکن سابق استقلال :

مجید رضایی بازیکن سابق استقلال پس از پیروزی ۲ بر صفر این تیم برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خصوص عملکرد فنی این تیم گفت : استقلال در خط حمله به بلوغ کامل رسیده و مثلث مطهری، قائدی و محبی با یکدیگر هماهنگ شدند.


مجید رضایی بازیکن سابق استقلال پس از پیروزی ۲ بر صفر این تیم برابر ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در خصوص عملکرد فنی این تیم گفت : استقلال در خط حمله به بلوغ کامل رسیده و مثلث مطهری، قائدی و محبی با یکدیگر هماهنگ شدند. به نظرم این شناختی است که ساپینتو از ابتدای فصل و با تغییرات به آن رسید و حالا وقت نتیجه‌گیری از آن است. همچنین استقلال همانند فوتبال روز دنیا هجومی بازی می‌کند و در این بازی هم دیدیم در بعضی از صحنه‌ها ۲ هافبک و ۲ دفاع کناری به حمله‌ها نزدیک می‌شدند و استقلال با ۷ نفر حمله می‌کرد. این فوتبال هجومی به دلیل تفکرات ساپینتو است و فکر می‌کنم هواداران نیز از آن لذت می‌برند.
وی درباره شانس قهرمانی استقلال گفت: ۳ تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان در کورس قهرمانی هستند و شانس هر کدام تقریبا یکی است. از اینجا به بعد تیمی قهرمان می‌شود که کمتر اشتباه کند و منظم‌تر بازی کند. این سه تیم باید در همه بازی‌های باقی مانده به فکر پیروزی باشند. حدس قهرمانی سخت و غیرقابل پیش‌بینی است اما من دوست دارم استقلال دوباره قهرمان ایران شود.