سرخپوشان امیدوار به لغزش رقبا

پرسپولیس - ملوان انزلی؛

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه با انجام ۴ مسابقه آغاز می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه تیم پرسپولیس میزبان ملوان بندرانزلی است.

سرخپوشان امیدوار به لغزش رقبا

هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه با انجام 4 مسابقه آغاز می‌شود که در حساس‌ترین مسابقه تیم پرسپولیس میزبان ملوان بندرانزلی است.
بازی پرسپولیس - ملوان انزلی؛ یادآور بازی های خاطر انگیز دو تیم در لیگ برتر و جام حذفی در گذشته های نه چندان دور است، زمانی که ملوان یکی از قدرتمندترین تیم های شهرستانی فوتبال کشورمان بود البته ملوان در این فصل هم مقابل تیم های مدعی فوتبال  خوب و منسجمی ارایه کرد. بازی رفت دو تیم با تک گل لوکادیا گلزن هلندی پرسپولیس به پایان رسید ، در حال حاضر پرسپولیس با 4 امتیاز اختلاف نسبت به سپاهان در رده سوم جدول لیگ قرار گرفته است. پرسپولیس برای رسیدن به عنوان قهرمانی  باید دیدارهای باقیمانده اش را با برد به پایان برساند و امیدوار به لغزش سپاهان و استقلال باشد تا شاید دوباره به صدر جدول برگردد و به قهرمانی در این فصل امیدوار شود.آخرین برد ملوان در هفته هجدهم مقابل نساجی مازندران رقم خورد اما پرسپولیس هفته گذشته مس رفسنجان 10 نفره را برد تا همچنان در کورس قهرمانی باقی بماند.
پرسپولیس در بازی امروز کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. سرخپوشان پایتخت دو هفته دیگر در لیگ برتر باید در هیجان انگیزترین بازی دور برگشت به مصاف استقلال بروند در حالیکه 9 بازیکن سه اخطاره دارد که ممکن است دربی را از دست بدهند. میلاد سرلک، سروش رفیعی، وحدت حنانوف، علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری نفراتی از سرخپوشان هستند که در خطر 4 اخطاره شدن و محرومیت قرار دارند.