جاذبه‌های‌ گردشگری چابهار

یکی از دیدنی‌ترین مناطق دیدنی چابهار منطقه آزاد «روستای شیرگواز» است. این روستا طبیعت فوق‌العاده زیبایی دارد و حیواناتی مثل شیر، گرگ، تمساح و گراز در آن زندگی می‌کنند.

جاذبه‌های‌ گردشگری چابهار

قسمت پاياني
روستای شیرگواز چابهار
یکی از دیدنی‌ترین مناطق دیدنی چابهار منطقه آزاد «روستای شیرگواز» است. این روستا طبیعت فوق‌العاده زیبایی دارد و حیواناتی مثل شیر، گرگ، تمساح و گراز در آن زندگی می‌کنند. شما می‌توانید در این روستا طعم میوه‌های تازه و خوشمزه‌ای مثل انبه، پاپایا و موز را بچشید و از قهوه مرغوبی که در روستا کشت می‌شود، تست کنید.
مردم روستای شیگواز بسیار خونگرم و مهربان هستند و مطمئن باشید با سفر به این روستان لحظات به یاد ماندنی در ذهنتان حک خواهد شد.
آدرس:چابهار، باهوکلات، روستای شیرگواز.
 فواره بلوچستان چابهار
از ویژگی‌های گردشگری چابهار این است که پر از جاذبه‌های خاص و شگفت‌انگیز است.دیدنی‌های طبیعی این شهر آن قدر جذاب و پر از شگفتی است که قطعا با یک بار دیدن این شهر عاشق آن خواهید شد. یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های گردشگری چابهار «فواره بلوچستان» است.
در این مکان آب دریا با صخره‌های سنگی برخورد می‌کند و فشار آب موجب می‌شود تا فواره‌ای بلند و شگفت‌انگیز ایجاد شود. دیدن این منظره آن قدر هیجان‌انگیز است که ساعت‌ها شما را میخکوب خواهد کرد.
آدرس:ساحل چابهار.
*مجله كوروش