میل برنده شدن در بازیکنان استقلال موج می‌زند

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال :

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت : بازی بسیار قشنگی بود و همه چیز در آن دیده شد، از پرس کردن هر دو تیم تا زوج‌سازی، ارسال‌ها و شوت‌های خوبی که بازیکنان زدند.

بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال  درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت : بازی بسیار قشنگی بود و همه چیز در آن دیده شد، از پرس کردن هر دو تیم تا زوج‌سازی، ارسال‌ها و شوت‌های خوبی که بازیکنان زدند. دروازه‌بان‌ها نیز نمایش خوبی داشتند و در مجموع فوتبال قشنگی دیدیم. استقلال در نیمه اول دو سه موقعیت داشت که از دست داد. آلومینیوم هم شوت‌های از راه دور می‌زد و باید به تیم مهدی رحمتی تبریک بگویم. این یکی از بهترین بازی‌های لیگ بود.
وی افزود: در نیمه دوم، استقلال دنبال این رفت که حتماً پیروزی را بگیرد و میل خواستن برای برد در بچه‌های استقلال موج می‌زد، همین مسئله به لحاظ روحی و روانی فشار زیادی به آلومینیوم وارد کرد و در نهایت گل خوردند. در اواخر بازی، طبیعی بود که مثل همه جای دنیا، تیمی که عقب است رو به بازی مستقیم بیاورد. تعویض‌های کادر فنی استقلال مناسب بود و با توجه به بازی مستقیم آلومینیوم محمدحسین مرادمند به خط دفاعی اضافه شد. زبیر نیک‌نفس با وجود اینکه خیلی دوید و زحمت کشید، ولی به دلیل غیبت روزبه چشمی، میانه میدان استقلال در 20 دقیقه پایانی بازی صلابت را نداشت.