استقلال میداند ، بازی با هوادار آسان نیست!

استقلال در هفته بیست و پنجم در اراک بازی سختی را در برابر آلومینیوم پشت سر گذاشت و در نهایت با گل مهدی قایدی یک بر صفر برنده شد و به سه امتیاز حیاتی دست یافت تا هم چنان در کورس قهرمانی باقی بماند.

استقلال در هفته بیست و پنجم در اراک بازی سختی را در برابر آلومینیوم پشت سر گذاشت و در نهایت با گل مهدی قایدی یک بر صفر برنده شد و به سه امتیاز حیاتی دست یافت تا هم چنان در کورس قهرمانی باقی بماند. بعد از این بازی با درخواست بازیکنان و تصمیم ریکاردو ساپینتو تمرینات تیم استقلال به مدت 48 ساعت تعطیل شد. اتخاذ این تصمیم از سوی سرمربی تیم استقلال به این خاطر نبود که تیم در مصاف بعدی با هوادار بازی آسانی را پیش رو دارد. اتفاقا استقلال در بازی رفت به سختی و با یک گل که توسط محمد محبی به ثمر رسید، تیم هوادار را شکست داد و در دو بازی دوستانه ای که در جریان فصل با این تیم انجام داد، در یک بازی به تساوی یک بر یک رسید و در بازی دیگر دو بر یک شکست خورد.
این 48 ساعت تعطیلی اصلا به خاطر اینکه کادر فنی استقلال تصور کند، بازی آسانی در برابر هوادار پیش رو دارد نبوده و ریکاردو ساپینتو به واقع با اتخاذ این تصمیم تلاش کرده شرایط روحی و روانی تیمش را در ادامه بازی ها بیشتر کند. آنهم در روزهایی که هیچ پالس مثبتی از سوی باشگاه برای بازیکنان فرستاده نمی شود و آنها ماه های متوالی است که نه از باشگاه درصد می گیرند و نه پاداش پیروزی های سختی که به دست می آورند.