می خواهم قهرمان المپیک شوم

بنیامین فرجی ستاره نوجوان تنیس روی میز ایران :

بنیامین فرجی ستاره نوجوان تنیس روی میز ایران در مسابقات آزاد جهانی (کانتندر) جوانان ترکیه ، با شایستگی در رده ی سنی زیر ۱۵ سال عنوان قهرمانی را بدست آورد .

می خواهم قهرمان المپیک شوم

بنیامین فرجی  ستاره نوجوان تنیس روی میز ایران در مسابقات آزاد جهانی (کانتندر) جوانان ترکیه ،  با شایستگی در رده ی سنی زیر ۱۵ سال عنوان قهرمانی را بدست آورد .
فرجی که در حال حاضر 13 سال دارد ،  از پنج سالگی با تنیس روی میز آشنا شد و از هفت سالگی به‌طور جدی تمریناتش را آغاز کرد. او تاکنون بارها و بارها طعم شیرین قهرمانی در رویدادهای مختلف را چشیده است و البته این باعث نشده ذره‌ای از انگیزه‌اش کم شود.
کسب مدال طلا در مسابقات آزاد جهانی (کانتندر) جوانان ترکیه ، شش عنوان قهرمانی در مسابقات زیر 11 سال ایران، دو قهرمانی در مسابقات زیر 13 سال، دو مقام نایب قهرمانی در بزرگسالان استان تهران، کسب مدال برنز در مسابقات نوجوانان آسیا در لائوس، کسب رتبه ششم در دسته دوم بزرگسالان کشور و قهرمانی جوانان زیر 19 سال ایران، بخشی از افتخارات بنیامین فرجی 13 ساله است.
فرجی در گفت‌وگویی به سوالات مطرح شده اینگونه پاسخ داده است که می خوانید :
  با 13 سال سن عناوین و افتخارات بسیاری کسب کرده ای، چگونه به این سطح بالا از انگیزه رسیده‌ای و می‌توانی آن را حفظ کنی؟
 من در هر مسابقه‌ای با انگیزه وارد می‌شوم، برایم فرقی نمی‌کند و برای همه مسابقات انگیزه دارم و با تمام تلاش مسابقه می‌دهم و به هیچ عنوان کم نمی‌گذارم. من عاشق پینگ‌پنگ هستم و این مسئله کارم را آسان می‌کند. من از این رشته لذت می‌برم و همین باعث شده است تا پله‌های ترقی را با کمک خداوند مهربان راحت‌تر طی کنم.
 الگوی ورزشی‌ات در بین پینگ‌پنگ‌بازان داخل و خارج چه کسی است؟
در بین بازیکنان ایرانی به امیرحسین هدایی و نیما عالمیان و در بین پینگ‌پنگ‌بازان خارجی نیز «ما لونگ» چینی و «هاریموتو»ی ژاپنی علاقه زیادی دارم و آنها را الگویم قرار داده‌ام.
 هدف‌گذاری‌ات برای آینده چیست و چه رؤیایی را در سر دارید؟
می‌خواهم قهرمانی در مسابقات نوجوانان جهان را کسب کنم و چندین بار به المپیک بروم. من رؤیای قهرمانی در المپیک را دارم.
 و صحبت پایانی ...
حامی اصلی من حمید احسانی مهر مدیرعامل باشگاه فراسنج است که حمایت بسیار زیادی از من می‌کند. من به خودم اجازه نمی‌دهم که این حمایت‌ها به هدر برود و با همه توان در تمرینات و مسابقات تلاش می‌کنم تا بهترین نتیجه را بگیرم. از آقای علی‌قارداشی رئیس فدراسیون و حمیدرضا صابری رئیس هیات استان تهران نیز تشکر می‌کنم که شرایط را برایم مهیا می‌کنند و از من حمایت دارند. همچنین از آقایان قاسمی و دادگر، از آقای میرالماسی مدیر تیم‌های ملی، آقای مهران احدی سرمربی تیم نوجوانان و اعضای کادر فنی تشکر می‌کنم که اگر کمک همه آنها نبود، این اتفاقات زیبا برای من و کسب موفقیت‌های متعدد رقم نمی‌خورد.