شک نکنید از سپاهان امتیاز می‌گیریم

میلاد خدایی مدافع مس کرمان:

میلاد خدایی مدافع مس کرمان درباره دیدار حساس فردا ( پنجشنبه) تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان برای قهرمانی می‌جنگند و مسلما کار ما سخت‌تر از نفت آبادان خواهد بود. آنها یکی از قدرتمندترین تیم‌های این فصل بوده‌اند و همچنان شانس قهرمانی دارند.

میلاد خدایی مدافع مس کرمان درباره دیدار حساس فردا (  پنجشنبه) تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان برای قهرمانی می‌جنگند و مسلما کار ما سخت‌تر از نفت آبادان خواهد بود. آنها یکی از قدرتمندترین تیم‌های این فصل بوده‌اند و همچنان شانس قهرمانی دارند. اما اینجا کرمان است. ما حتی در شکست‌هایی که مقابل تیم‌های بالانشین داشتیم هم نمایشی برتر نسبت به رقبا داشته‌ایم. این یک بازی متفاوت خواهد بود. نمی‌خواهیم بدشانسی‌ها تکرار شود. هواداران اینبار تمام قد کنار ما خواهند بود. جای هیچ اشتباهی نیست و با تمرکز کامل برابر حریف حاضر خواهیم شد.
مدافع مس در پایان گفت: نتیجه گرفتن مقابل سپاهان کار سخت اما غیرممکنی نیست. باید چند برابر بهتر و بیشتر از قبل کار را دنبال کنیم. برای خودمان بجنگیم و نشان دهیم که شایسته حضور در لیگ برتر هستیم. شکست و نتیجه گرفتن مقابل سپاهان دور از ذهن و غیرممکن نیست و اگر شایسته لیگ برتر هستیم، باید این موضوع را نشان دهیم و تا سر حد جان برای آن بجنگیم و شک نکنید نتیجه خواهیم گرفت.