سپاهان باید منتظر لغزش پرسپولیس باشد

محمدرضا کربکندی کارشناس فوتبال:

هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال در حالی فردا پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد که رقابت قهرمانی به هفته پایانی کشیده شده است. پرسپولیس با ۶۳ امتیاز و سپاهانی‌ها با یک امتیاز کمتر به دنبال فتح بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال هستند.

هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر فوتبال لیگ برتر فوتبال در حالی فردا پنجشنبه  ۲۸ اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد که رقابت قهرمانی به هفته پایانی کشیده شده است. پرسپولیس با ۶۳ امتیاز و سپاهانی‌ها با یک امتیاز کمتر به دنبال فتح بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال هستند.
استقلال مدافع عنوان قهرمانی در این فصل عنوان بهتر از سومی را به دست نخواهد آورد. نخستین تیم سقوط کننده نفت مسجد سلمان با۱۷ امتیاز بود و باید دید در هفته سی‌ام کدام یک از تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس کرمان، به لیگ آزادگان سقوط می‌کنند.
محمدرضا کربکندی کارشناس فوتبال در خصوص سطح فنی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت : بعد از جام‌جهانی، لیگ با توجه به حضور تماشاگران به ورزشگاه‌ها از کیفیت و کمیت بهتری برخوردار بود. با حضور تماشاگران شکل فوتبال بهتر شد ، و اوج رقابت‌ها به هفته آخر کشیده شد.
وی افزود : تساوی سپاهان و ملوان در هفته بیست و هفتم باعث شد تا شانس این تیم برای قهرمانی کمتر شود؛ اما همچنان این تیم اصفهانی امیدهای خود را تا هفته پایانی حفظ کرد و در صورت برد سپاهان و تساوی پرسپولیس زردپوشان قهرمان خواهند شد ، بنابراین پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ امسال محکوم به شکست نساجی مازندران در هفته پایانی خواهد بود.
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تساوی سپاهانی‌ ها مقابل ملوان باعث شد تا زردپوشان اصفهانی تا هفته پایانی به رقابت خود با پرسپولیسی‌ها ادامه دهند و منتظر از دست رفتن امتیاز سرخپوشان پایتخت در قائمشهر باشند.