سرمایه گذاری ۴.۵ میلیون دلاری شرکت چینی در ایلام

استاندار ایلام:

استاندار ایلام گفت: ۲ شرکت چینی در زمینه تولید کربن دی سولفید و آلیاژ منگنز با ۴.۵ میلیون دلار سرمایه گذاری می کنند.

سرمایه گذاری ۴.۵ میلیون دلاری  شرکت چینی در ایلام

استاندار ایلام گفت: ۲ شرکت چینی در زمینه تولید کربن دی سولفید و آلیاژ منگنز با ۴.۵ میلیون دلار سرمایه گذاری می کنند.
به گزارش مهر، حسن بهرام‌نیا در دیدار با مدیران یک شرکت سرمایه‌گذاری از کشور چین که در حوزه تولید آلیاژ و سیلیکون منگنز فعالیت می‌کنند اظهار کرد: ایلام، غنی از تنوع‌های سرمایه‌گذاری است و ظرفیت‌های خدادادی در این استان از جمله نفت و گاز و پتروشیمی موجب شده سرمایه گذاران در این استان حضور یابند.
وی افزود: به زودی این شرکت فعال در حوزه تولید آلیاژ با حجم سرمایه گذاری۴.۵ میلیون دلاری در این استان فعالیت خود را آغاز می‌کند و در فاز اول برای ۸۰ تا ۱۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد داشت.
بهرام‌نیا با بیان اینکه مسئولان استان نهایت تلاش خود را برای سرمایه‌گذاری در این استان بکار گیرند، تاکید کرد: باید در همه حوزه‌ها تسهیلگری شود که هر چه سریع‌تر صنایع در استان ایجاد و زمینه‌ای برای سرمایه گذاران بعدی شود که بدانند که استان ایلام غنی از تنوع‌های سرمایه‌گذاری است.
استاندار ایلام ادامه داد: سرمایه‌گذاران خارجی بویژه چینی در این حوزه ورود و در آینده نزدیک پس از مدیران شرکت چینی که اخیر به آنان به تفاهیم رسیدم که کارخانه تولید کربن دی‌سولفید با سرمایه گذاری ۵۰ میلیون دلاری در این استان ایجاد کنند امروز نیز با مدیران دیگر شرکت چینی برای ایجاد کارخانه تولید آلیاژ به تفاهم رسیدیم.
لازم به ذکر است برای فعالیت این شرکت چینی تاکنون ثبت شرکت فولاد آلیاژ منگنز دهلران، صدور جواز تاسیس برای شرکت، اخذ موافقت شرکت شهرک‌های صنعتی برای واگذاری زمین و تأسیس زیرساخت‌ها انجام شده است.