سپاهان خودش قهرمانی را به پرسپولیس داد

محمدرضا کربکندی پیشکسوت فوتبال :

محمدرضا کربکندی پیشکسوت فوتبال در ارتباط با قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ‌ برتر و اینکه در نهایت سپاهان قهرمانی را به پرسپولیس داد گفت: من معتقدم که هر سه مدعی در سطح بالایی رقابت کردند و شرایط لازم برای رسیدن به قهرمانی را داشتند.

محمدرضا کربکندی پیشکسوت فوتبال در ارتباط با قهرمانی پرسپولیس در رقابت‌های لیگ‌ برتر و اینکه در نهایت سپاهان قهرمانی را به پرسپولیس داد گفت: من معتقدم که هر سه مدعی در سطح بالایی رقابت کردند و شرایط لازم برای رسیدن به قهرمانی را داشتند. من فکر می‌کنم سپاهان خودش قهرمانی را به پرسپولیس داد و تساوی مقابل ملوان باعث شد تا پرسپولیس به صدر جدول برسد و از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.
وی درخصوص اینکه یحیی گل‌محمدی رقابت با مربیان خارجی را برد و تیمش را قهرمان کرد گفت: من معتقدم مربیان ایرانی در بحث ارتباط گرفتن با بازیکن و دانستن زبان و شرایط آنها، موقعیت‌ بهتری نسبت به مربیان خارجی دارند. یحیی گل‌محمدی هم اتحاد خوبی را در تیمش ایجاد کرد و عملکرد او در پرسپولیس بسیار خوب بود. به هر حال آنها قهرمانی لیگ را به دست آوردند اما تیمی مثل سپاهان هم با این هزینه‌ها و بازیکنانی که در اختیار داشت، می‌توانست به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند. اگر در بازی با ملوان برخی اشتباهات و تعویض‌های بی‌جهت صورت نمی‌گرفت، این امکان وجود داشت که سپاهان بازی را ببرد و در نهایت قهرمان شود.