هدفمان رفتن روی سکوی جهانی است

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی:

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه حضور در رقابتهای رنکینگ قرقیزستان، گفت: وضعیت بچه‌ها خوب است و خوشبختانه به دور از هر گونه آسیب دیدگی تمرینات خوبی را دنبال کردند. شاکله اصلی تیم ملی در این مسابقات حضور دارند و ارزیابی نهایی برای انتخاب ملی پوشان در رقابت های قهرمانی جهان در این مسابقات انجام خواهد شد.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی در آستانه حضور در رقابتهای رنکینگ قرقیزستان، گفت: وضعیت بچه‌ها خوب است و خوشبختانه به دور از هر گونه آسیب دیدگی تمرینات خوبی را دنبال کردند. شاکله اصلی تیم ملی در این مسابقات حضور دارند و ارزیابی نهایی برای انتخاب ملی پوشان در رقابت های قهرمانی جهان در این مسابقات انجام خواهد شد. سرمایه های اصلی ما عمدتا در این مسابقات حضور دارند. یکی دیگر از اهداف ما مهندسی جایگاه ملی‌پوشان در رنکینگ جهانی است تا بخشی از موضوع مرتبط با قرعه کشی مسابقات جهانی نیز با توجه به حضور در ۳ رویداد رنکینگ انجام شود.
وی افزود: شرایط مجموعه کمپ تیم های ملی انصافا شرایط خوبی است و امکانات و زیرساخت های خوبی برای تیم ملی مهیا شده است. یک تیم ما چند روز پیش به تورنمنت روسیه رفت که نفرات اول قهرمانی امیدهای کشور بودند. یک تیم ما متشکل از تیم ملی جوانان و برخی نفرات بزرگسال نیز به رقابت های ارمنستان می روند و سپس تورنمنت وهبی امره ترکبه را در پیش داریم. در نهایت نیز آخرین رویداد برای آماده سازی تیم ملی رقابت رنکینگ مجارستان خواهد بود.