انتقاد سناتور آمریکایی از کمک مالی به تل آویو

رویترز :برنی سندرز در سنای آمریکا در مخالفت با تصویب بسته کمک مالی ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین، تل آویو و تایوان گفت: مردم غزه با جنایت‌های غیرقابل توصیفی مواجه هستند که اسرائیلی‌ها عامل آن هستند.

انتقاد سناتور آمریکایی از کمک مالی به تل آویو

رویترز :برنی سندرز در سنای آمریکا در مخالفت با تصویب بسته کمک مالی  ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین، تل آویو و تایوان گفت: مردم غزه با جنایت‌های غیرقابل توصیفی مواجه هستند که اسرائیلی‌ها عامل آن هستند.
به گزارش  صدا و سیما؛ به نقل از بخش تصویری خبرگزاری رویترز، برنی سندرز سناتور آمریکایی در مجلس سنا در مخالفت با لایحه بسته کمک مالی ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین، اسرائیل و تایوان، سخنرانی کرد.برنی سندرز گفت: از آنجایی که همواره گفته ام و کمی پیش‌تر هم بیان کردم، اسرائیل از حق دفاع از خود برخوردار است. اما حق ندارد به جنگ علیه همه غیرنظامیان فلسطینی شامل زنان و کودکان- یعنی کاری که الان در حال انجام آن است- ادامه دهد. جناب رئیس! لطفاً نفس عمیقی بکشید و به این حقایق توجه کنید. هیچ کس نمی‌تواند این حقیقت را انکار کند. جنگ در غزه حدود چند ماه است که ادامه دارد و بیش از ۳۴ هزار فلسطینی کشته شده و بیش از ۷۷ هزار فلسطینی هم زخمی شده اند.