میز خدمت الكترونیك نفت و گاز مارون فعال شد

به دستور مدیر عامل و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، تسهیل ارتباطات و رسیدگی بهینه به درخواست های ذینفعان برون سازمانی، میز خدمت الکترونیک شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طراحی و فعال شد.

اهواز-محمدی
به دستور مدیر عامل و در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی، تسهیل ارتباطات و رسیدگی بهینه به درخواست های ذینفعان برون سازمانی، میز خدمت الکترونیک شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون طراحی و فعال شد.
این تصمیم بخاطر تعدد درخواست و صرف زمان زیاد برای رسیدگی اتخاذ شد؛ درحال حاضر کلیه مراجعه کنندگان می توانند طی یک فرایند کوتاه، درخواست خود را ثبت و پاسخ آن را در کوتاه ترین زمان دریافت نمایند.