مراکز همه استان ها قرمز شدند

دبیر کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه قبل از اجرای طرح جامع هوشمند در کشور ۱۶۰ شهر قرمز و ۲۸۵ شهر نارنجی داشتیم از رسیدن رعایت پروتکل های بهداشتی به حدود ۶۰ درصد خبر داد.

دبیر کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به اینکه قبل از اجرای طرح جامع هوشمند در کشور ۱۶۰ شهر قرمز و ۲۸۵ شهر نارنجی داشتیم از رسیدن رعایت پروتکل های بهداشتی به حدود ۶۰ درصد خبر داد.
به گزارش ایسنا، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی  و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در گفت و گویی تلویزیونی با تشریح اینکه بیشتر شهرها و همه مراکز استان های کشور در وضعیت قرمز بیماری کرونا به سر می برند؛ گفت: با هدف کنترل بیماری کرونا، محدودیت های جدی از سوی ستاد ملی کرونا از روز شنبه این هفته به مدت ۱۰ روز آغاز شده و امید داریم با همراهی مردم بتوانیم جلوی شیوع گسترده بیماری را در کشور بگیریم.
وی در ادامه با اشاره به همکاری همه نهادها و دستگاههای ذی ربط گفت: واقع امر این است که در این طرح اتاق اصناف، استانداری‌ها، نیروی انتظامی و سایر نهادها همکاری لازم را در اجرای پروتکل‌های هوشمند 
داشته اند.