آزمون کاردانی به کارشناسی ۴ شهریور برگزار می‎شود

برای رشته های با آزمون؛

جزئیات پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ اعلام شد.




جزئیات پرینت کارت و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ اعلام شد.
به گزارش مهر، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در رشته‌های امتحانی با آزمون در صبح روز جمعه ۴ شهریور در ۷۵ شهرستان برگزار می‎شود.
آزمون در رشته های امتحانی (۱۰۱) تکنولوژی اتاق عمل،
(۱۰۳) بهداشت عمومی، (۱۰۷) تکنولوژی پرتوشناسی، (۱۱۰) علوم آزمایشگاهی، (۱۱۱) مامایی و (۱۱۴) فوریت های پزشکی پیش بیمارستانی برگزار می شود.برای پذیرش دانشجو در ۴۵ کدرشته امتحانی جدول زیر آزمون برگزار نخواهد شد و پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت می‌گیرد. لذا برای متقاضیانی که در این رشته‌های امتحانی ثبت‌نام و انتخاب رشته کرده اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد.
تذکر مهم ۱: متقاضیان گزینش در رشته های بدون آزمون می توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و کد رشته محلهای انتخابی خود از تاریخ اول تا چهارم شهریورماه ۱۴۰۱ با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
تذکر مهم ۲: متقاضیانی که در زمان مقرر (۲۹ خرداد ۱۴۰۱ تا ۹ تیر ۱۴۰۱) موفق به ثبت نام نشده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند با توجه به اطلاعیه ثبت نام ۴ مرداد ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام در رشته های بدون آزمون از تاریخ اول تا چهارم شهریور ۱۴۰۱ اقدام کنند.
  نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
برگ راهنما برای متقاضیان رشته های امتحانی با آزمون و کارت شرکت در آزمون منحصراً برای متقاضیان رشته های با آزمون از فردا سه‌شنبه اول شهریورماه ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.متقاضیان شرکت در آزمون می توانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.
متقاضیان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و نشانی تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. متقاضیان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.