دریافت گواهی‌نامه ISMS توسط پتروشیمی نوری

دریافت گواهی‌نامه ISMS توسط پتروشیمی نوری

 



بر اساس اعلام مرکز مدیریت راهبردی ریاست جمهوری استان بوشهر، شرکت پتروشیمی نوری موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت امنیت اطلاعات ISMS شد.
 به گزارش نفت و انرژی "نفت ما"،  نظام مدیریت امنیت اطلاعات ISMS، یک سیستم مدیریتی بر مبنای استاندارد ISO ۲۷۰۰۱ برای حفاظت از دارایی‌های اطلاعاتی و استمرار کسب و کار سازمان‌ها بر مبنای فناوری اطلاعات است.
رشد و گسترش روزافزون فناوری اطلاعات، انقلابی را در ابعاد مختلف کسب و کار و عملکرد سازمان‌ها ایجاد کرده است. این فناوری روش‌های کارکرد و نگرش افراد، سازمان‌ها و دولت‌ها را دگرگون ساخته و باعث ایجاد تحول در انجام امور، به ويژه ارائه خدمات مختلف به ذی نفعان سازمان‌ها شده‌است.
شرکت پتروشیمی نوری بر مبنای همین ضرورت و الزامات قانونی از سال ۱۳۹۸ اقدام به استقرار نظام مدیریت امنیت اطلاعات کرده است و پس از ممیزی مرحله اول در دی ماه سال ۱۴۰۰، و سپس ممیزی مرحله دوم در اسفند سال گذشته، که نتیجه آن تایید انطباق سیستم پیاده سازی شده با استاندارد ISO ۲۷۰۰۱ از سوی مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری به عنوان مرجع صادرکننده گواهی نامه مربوط به این سیستم مدیریتی در کشور بوده است، موفق به دریافت این گواهینامه شد.