مهدی پاشازاده کارشناس فوتبال : به خودمان باختیم

مهدی پاشازاده کارشناس فوتبال : به خودمان باختیم

 


مهدی پاشازاده کارشناس و پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص شرایط تیم ملی در جام جهانی 2022 و حذف در مرحله گروهی گفت: متأسفانه شرایط آنطور که باید پیش نرفت. ما در بازی با آمریکا همه چیز دست خودمان بود اما آنطور که باید استفاده نکردیم.
وی درباره عملکرد خط دفاع تیم کی‌روش در جام 2022 گفت: من قبل از جام جهانی هم گفتم که متاسفانه برای این پست بازیکنی که در حد و اندازه جام جهانی باشد را نداریم. اگر برای یک مدافع در
جام جهانی معیار امتیازی قرار دهیم می بینیم که مدافعین ما خیلی با آن معیار فاصله داشته‌اند. نه فقط یک بازیکنان که تمام مدافعان ما شامل این موضوع می‌شوند. شرایط مدافعان به نحوی بود که همه می‌دانستیم به مشکل خواهیم خورد. زمان آقای اسکوچیچ من در یک برنامه کارشناسی اشاره کردم که اگر تیم ملی به بازی سه دفاعه روی بیاورد باز شاید بتواند حریفان خطرناک خود در جام جهانی را کنترل کند ولی دیدیم که این اتفاق با انتخاب نادرست بازیکنان همه چیز را خراب کرد. روزبه چشمی یک هافبک است و نباید دفاع مرکزی بازی کند و نمی‌دانم کی‌روش با چه استدلالی چنین تصمیمی گرفت. روزبه بازیکن خوبی است و باید در پست تخصصی‌اش یعنی هافبک بازی کند. در بازی با ولز هم دیدیم که به عنوان هافبک چه بازی خوبی انجام داد و چه گل زیبایی زد.