اجرای عملیات مطلوب احداث سوله بحران به همت شهرداری ملارد

احداث سوله بحران شهرداری ملارد با نظارت جدی معاونت امورزیربنایی و ترافیک شهرداری در دستور کار قرار دارد و عملیات اجرایی آن با سرعت به پیش می رود.

اجرای عملیات مطلوب احداث سوله بحران  به همت شهرداری ملارد

ملارد-برزگر
احداث سوله بحران شهرداری ملارد با نظارت جدی معاونت امورزیربنایی و ترافیک شهرداری در دستور کار قرار دارد و عملیات اجرایی آن با سرعت به پیش می رود.
به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ملارد؛ مهندس بهمنی شهردار ملارد در این رابطه مطرح کرد:احداث سوله بحران با هدف تسریع در روند فعالیت های خدمات شهری، امکان پاسخگویی سریع، اقدامات فوریتی و خدمات رسانی مطلوب در دست اجرا است.
به گفته شهردار ملارد، این پروژه به منظور ارتقاء کیفیت در ارائه خدمات به شهروندان هم اینک در مرحله بتن ریزی این سوله قرار دارد.
ادامه اجرای عملیات ترمیم جداول در بلوار رسول اکرم (ص) با نسل جدید بتن های الیافی
 شهردار ملارد در ادامه از اجرای عملیات ترمیم جداول در بلوار رسول اکرم (ص) خبر داد و بیان داشت:عملیات ترمیم و بهسازی جداول در بلوار رسول اکرم (ص) با نسل جدید بتن های الیافی از سوی کارشناسان عمرانی شهرداری در دست اجرا قرار دارد.
شهردار ملارد در ادامه افزود: برخی از معابر و بلوارهای سطح شهر بر اثر فرسودگی و یا ساخت و ساز جدید نیاز به ترمیم و نوسازی جداول دارند و بر همین اساس طرح کف پوش، جدول کشی، ترمیم و نوسازی آنها در دستور کار قرار گرفته است.
وی خاطرنشان ساخت:هم اینک عملیات عملیات ترمیم و بهسازی جداول در بلوار رسول اکرم (ص)
با نسل جدید بتن های الیافی در دست اجرا است و در سایر معابر مورد نیاز به انجام می رسد.
 اجرای عملیات خاکبرداری، تسطیح و زیرسازی جهت اجرای محور قلعه فرامرزیه ملارد
مهندس بهمنی تصریح کرد:به منظور ایجاد رفاه و آسایش شهروندان، عملیات خاکبرداری، تسطیح و زیرسازی محور قلعه فرامرزیه جهت احداث و مسیر دسترسی شهرملارد در دست اجرا قرار دارد.
شهردار ملارد در ادامه افزود :این محور هم اکنون در مراحل خاکبرداری، تسطیح، خاکریزی و زیرسازی قرار دارد که با تلاش و نظارت مستقیم معاونت امور زیربنایی و ترافیکی شهرداری با جدیت در حال انجام است.
اجرای ویژه طرح جامع ساماندهی و نصب روشنایی در بوستان ورزش به همت شهرداری ملارد انجام شد.
شهردار ملارد عنوان کرد:با هدف ارتقای سطح ایمنی ، تامین رفاه شهروندان و همچنین ارتقای سیمای شهری ، عملیات تعویض و تامین روشنایی بوستان ورزش به مرحله اجر رسید.
وی در ادامه افزود:در ادامه اجرای طرح ساماندهی روشنایی بوستانهای سطح شهر، مشکلات مربوط به روشنایی در این بوستان به همت پرسنل سازمان اصلاح و رفع شد و در سایر بوستان های سطح شهر نیز ادامه خواهد یافت.