تریبون

۰

 

بازدید نماينده ميبد و تفت از اداره استاندارد یزد
يزد-اکبر خیرخواه
نماينده منتخب مردم شريف شهرستان‌هاي ميبد و تفت در دوره يازدهم مجلس شوراي اسلامي از اداره کل استاندارد استان یزد بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد ، ميرمحمدي ضمن حضور در فضای اداره کل از مجموعه آزمايشگاه‌ها نيز بازديد کرد.
وی در نشست تخصصی با مدیر کل استاندارد یزد گفت: این اداره كل با توجه به جایگاه خطیرش در جامعه، بايد به قوت عمل نمايد تا كالاها و خدمات با كيفيت بیشتری به دست مردم برسد که به طور قطع در اثر اين حركت ،سلامت و امنيت جامعه بیشترحفظ می‌شود.
این نماینده مجلس افزود: با توجه به واگذاري امور به بخش خصوصي و خروج دستگاه هاي اجرايي از تصدي گري ، آزمايشگاه‌هاي همكار
 اداره كل بايد از سلامت كاري قابل قبولي برخوردار باشند تا بازوان پرتواني براي استاندارد استان و كشور باشند.
میرمحمدی ادامه داد: اداره کل استاندارد یزد اقدامات خوبی را در زمینه دریافت زمین و ایجاد اداره در شهرستان میبد انجام داده است كه با توجه به صنعتی بودن شهرستان‌های میبد و اردکان،بايد اين اداره شهرستاني هرچه سريعتر احداث و آماده خدمات رسانی به مردم منطقه گردد.
مدير كل اداره استاندارد استان یزد نیز در این نشست ضمن معرفي این نهاد دولتی، و ارائه گزارش عملكرد سال 98  افزود:امسال توسط مقام
معظم رهبری تحت عنوان "جهش تولید" نامگذاری شده است که ضروری است بیش از گذشته در جهت تحقق شعار سال به جايگاه استاندارد در جامعه نگاه ويژه‌تري شود چرا که استاندارد عامل مهمی در صنعت و خدمات است.
این مقام مسئول تاکید کرد:با توجه به اينكه شهرستان ميبد قطب صنعت كاشي و سراميك در كشور مي‌باشد خواستار راه اندازي شعبه اي از پژوهشگاه كاشي و سراميك در شهرستان ميبد هستیم که در این مرحله دست نیاز استاندارد یزد به سوی تمامی مسئولین مرتبط استانی و کشوری جهت تحقق این امر دراز است.

در جدیدترین ارزیابی اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری تهران؛
کسب رتبه دوم توسط مدیریت ارتباطات و امور بين الملل شهرداری ملارد

ملارد-برزگر
در جدیدترین ارزیابی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، روابط عمومی شهرداری ملارد رتبه دوم را در بین 28 روابط عمومی شهرداری‌های درجه 7 تا  10 کسب نمود.
روابط عمومی شهرداری ملارد با هدف رسیدن به اطلاع رسانی مطلوب در حوزه های مختلف عملکرد مدیریت شهری ملارد با همکاری و حمایت و نظرات سودمند  شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی گام برداشته و در چشم انداز پیش روی خود برای گزارش به شهروندان عملکردی فراتر درشاخه‌های مختلف را مدنظر قرار داده است.
این ارزیابی که بصورت ادواری توسط اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری تهران صورت می‌پذیرد در جهت تقویت و ارتقاء روابط عمومی‌های شهرداری‌های استان تهران انجام می‌پذیرد.

راهیابی 15 اثر از هرمزگان به مرحله کشوری جشنواره تولید محتوای الکترونیکی
بندرعباس- شهین صادقی
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل
آموزش و پرورش هرمزگان از اعلام نتایج داوری 351 اثر ارسالی به جشنواره تولید محتوای الکترونیکی خبر داد.
ابراهیم خوشبخت با بیان اینکه 15 اثر در بخش دانش آموزی و معلمان به مرحله کشوری راه پیدا کردند، افزود: در مرحله استانی پس از فراخوان جشنواره، 604 اثر در سامانه جشنواره ثبت شد که از این آثار ثبت شده، تعداد 351 اثر از طرف دبیر خانه جشنواره دارای شرایط فنی شناخته شد.
وی افزود: در مجموع از تعداد 203 اثر رسیده در بخش معلمان و دانشجو معلمان تعداد 9 اثر و از 148 اثر در بخش دانش آموزی تعداد 6 اثر انتخاب و به مرحله کشوری راه یافت.
خوشبخت تصریح کرد: در سال تحصیلی جاری نیز این جشنواره با ثبت نام داوطلبان شامل معلمان، دانشجو معلمان و دانش آموزان در شبکه ملی مدارس ایران رشد به آدرس roshd.medu.ir، شروع می شود و با ارسال آثار آموزشی الکترونیک تولید شده به دبیرخانه استانی و برگزاری داوری آثار و انتخاب آثار برتر ادامه پیدا می کند و آثار منتخب بر اساس سهمیه تعیین شده از سوی وزارت متبوع در سامانه این جشنواره قرار می‌گیرد.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی در راستای تحقق اهداف سند تحول بنیادین و با توجه به راهکار این سند مبنی بر محور قرار دادن فناوری های نوین در امر یاددهی و یادگیری برگزار می‌شود.
این مسئول یادآور شد: محتواهای الکترونیک تولید شده شامل نرم افزارهای چندرسانه ای کمک آموزشی درسی و خلاقانه متناسب با نیاز معلمان و دانش آموزان می‌باشد.

ادامه ممنوعیت اجاره ویلا به مسافران در رامسر
اجاره اماکن اقامتی به مسافران در رامسر همچنان ممنوع است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  ، نادر سحرخیز رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر با اشاره به ممنوعیت اجاره ویلا، خانه مسافر و هرگونه اماکن اقامتی به مسافران گفت: برای پیشگیری و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، پذیرش مسافر و رزرو درخواست اقامت برای مسافران شهرستان رامسر از ۶ اسفند در این شهرستان ممنوع شده بود و این ممنوعیت همچنان ادامه دارد.
او افزود: هرگونه خدمات رسانی به مسافرین وبازگشائی مراکز رزرواسیون و همچنین خانه مسافر تا اطلاع بعدی ممنوع است و در صورت مشاهده این تخلف، مرکز اجاره داده شده پلمپ خواهد شد.رییس اداره میراث
فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر با بیان اینکه بازرسی‌های این نهاد برای اجرای این مصوبه ستاد مقابله با کرونا از روز‌های ابتدایی شیوع این بیماری آغاز شد و همچنان ادامه دارد، از مردم خواست هرگونه تخلف در این زمینه را به شماره ۰۹۶۲۹ گزارش دهند.