افزایش درگاه‌های خدمات غیرحضوری مخابرات در کردستان

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به‌منظور کاهش مراجعات مردمی به مراکز مخابراتی و جلوگیری از شیوع ویروس کوید ۱۹، بیش از ده سامانه و شماره تلفن اختصاصی در استان فعال هستند.


مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: به‌منظور کاهش مراجعات مردمی به مراکز مخابراتی و جلوگیری از شیوع ویروس کوید ۱۹، بیش از ده سامانه و شماره تلفن اختصاصی در استان فعال هستند.
وي در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با اعلام اینکه اداره بازرسی این منطقه با اختصاص بیش از 11 شماره تلفن وتعیین اپراتورهای پاسخگو نسبت به رفع مشکلات و پیگیری سوالات مشتریان در حوزه های مختلف مخابراتی، اقدام به توسعه سامانه های غیرحضوری نموده است اظهارداشت: این امر با هدف کاهش مراجعات مردمی به مراکز مخابراتی ، رفاه حال مشتریان و کاهش ترددهای آن‌ها و جلوگیری از شیوع ویروس کووید 19صورت گرفته است.
مدیر مخابرات منطقه کردستان ادامه داد: سامانه 2000 از طریق تلفن ثابت، سامانه #2020* از طریق تلفن همراه،سایت مخابرات منطقه کردستان به نشانی www.kurdestan.tci.ir، سامانه 20117 برای رفع خرابی تلفن ثابت در کلیه مراکز شهری و سامانه 118 برای کسب اطلاعات تلفنی، آماده پاسخگویی و مرتفع نمودن درخواست‌های مشتریان به صورت 24 ساعته هستند.
وی هم‌چنین یادآورشد: مشتریان به‌صورت شبانه روزی می‌توانند درخواستهای خود را با شماره‌گیری سامانه‌های  2095و 2021 ثبت نمایند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: همکاران ما با پاسخگویی به تماس مشتریان از طریق شماره تلفن‌های:
33612223،33237605،33612217،33612218،33612219،33612210،3361222
2،33612220،33612221 آماده ارائه راهنمایی‌های لازم به تماس گیرندگان هستند.
وی بر لزوم پیگیری و رعایت دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا تاکید و خاطرنشان کرد: اداره بازرسی مخابرات منطقه کردستان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مجموعه را به‌صورت جدی از زاویه‌های مختلف به‌صورت کارشناسی پیگیری می‌کند.