افزایش جذب دانشجو معلمان با آموزش‌های مجازی

رئیس دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد:

رئیس دانشگاه فرهنگیان، شرایط حاضر با آموزش‌های مجازی را مهیاکننده فرصتی مناسب برای افزایش جذب دانشجو معلم و رفع کمبود نیروی انسانی مورد نیاز آموزش‌وپرورش دانست.


رئیس دانشگاه فرهنگیان، شرایط حاضر با آموزش‌های مجازی را مهیاکننده فرصتی مناسب برای افزایش جذب دانشجو معلم و رفع کمبود نیروی انسانی مورد نیاز آموزش‌وپرورش دانست.
به گزارش ایسنا، رئیس دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر اهمیت آموزش و وظایف محوله در دوران کرونا تصریح کرد: چشم‌ها به نظام تعلیم وتربیت دوخته شده است. چرا که آینده و ثبات یک مملکت به آموزش صحیح آن کشور، گره خورده است.
وي، روش موثر برای یادگیری دانش و مهارت را آموزش حضوری دانست و گفت: در شرایط کنونی، شناخت و آگاهی صحیح از مسیر
پیش رو، تسهیل‌کننده عبور از گذرگاه‌ها است. رئیس دانشگاه فرهنگیان، اتخاذ تصمیمات عاقلانه و مجددانه و ارائه ایده با نگاه توام با تامل و راهکار توسط استان‌ها را از اهم وظایف برشمرد و افزود: شرایط حاضر با آموزش‌های مجازی مهیاکننده فرصتی مناسب برای افزایش جذب دانشجو معلم و رفع کمبود نیروی انسانی مورد نیاز آموزش‌وپرورش است.
دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، از کرونا به‌عنوان همآوردی جنگ‌های بی‌میدان یاد کرد و اظهار داشت: در عصرحاضر، دنیا توسط قدرت‌های بی‌میدانی اداره می‌شود که بر اقتصاد، آموزش و مناسبات اجتماعی تاثیر به‌سزایی داشته است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر حفظ کیفیت، تمامیت آموزش و حفظ شان و منزلت دانشگاه ادامه داد: با جدی گرفتن آموزش‌های LMS کنترل و نظارت بر این آموزش‌ها لازم و ضروری است.
این مقام مسئول، تسهیل فعالت‌های آموزشی، ایجاد تحول و نوآوری در نظام تعلیم‌وتربیت معلم و ارائه آموزش‌های مجازی به ورودی‌های جدید دانشگاه فرهنگیان را مهم خواند و افزود: ورودی‌های جدید دانشگاه در حالی وارد آموزش مجازی شدند که نسبت به نظام آموزشی روزانه این دانشگاه آشنا نبودند. باید با دقت و الگو گرفتن از سایر دانشگاه‌ها و تمهید اقدامات لازم، آموزشی صحیح و درخور توجه به دانشجو معلمان ارائه شود.
رئيس دانشگاه فرهنگیان، در پایان قاطعیت در عین مدارا، برخورد توام با مهر و محبت و عزت و تکریم دانشجو و استاد در شرایط کنونی را مهم دانست و افزود: با شنونده بودن، شنود موثر را تجربه کنیم.