توصیه به استفاده از خدمات غیر حضوری مخابرات منطقه گلستان درایام کرونایی

مدیر مخابرات منطقه گلستان به مشتریان توصیه کرد در ایام اجرای محدودیت‌های اعمال شده در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ،از خدمات غیر حضوری مخابرات استفاده نمایند.


گرگان-قهرمان
مدیر مخابرات منطقه گلستان به مشتریان توصیه کرد در ایام اجرای محدودیت‌های اعمال شده در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ،از خدمات غیر حضوری مخابرات استفاده نمایند.
به گزارش اداره روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان مهندس غلامعلی شهمرادی با تاکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا ضروری است گفت : در راستای تسریع در ارائه خدمات مورد نیاز مشتریان و رفاه حال آنها بسیاری از خدمات و سرویس‌های موردنیاز را می‌توانند به صورت
 غیر حضوری و از طریق  سامانه های تلفنی 2020، 2021، 20117،اپلیکیشن 118 و 2000 دریافت نمایند.
وی گفت : ثبت نام تلفن ثابت نیز که یکی از دلایل عمده مراجعه به مخابرات از سوی مشتریان است نیز از طریق سایت شرکت مخابرات ایران و بخش " مخابرات من" قابل انجام است و موجب می‌شود که دیگر برای درخواست تلفن ثابت نیاز به مراجعه به مخابرات و مراکز امور مشترکین نباشد
مد یر مخابرات منطقه گلستان از ایجاد سامانه سنجش سرعت و کیفیت اینترنت خبر داد و گفت : هدف از ایجاد این سامانه امکان بررسی سرعت مشترکین سرویس‌های اشتراکی اینترنت پرسرعت است که کیفیت و سرعت دسترسی مشترکان شرکت مخابرات ایران را می‌آزماید و از آدرس speedtest. tci. ir برای مشترکین اینترنت و بخش مشتریان پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www. tci .ir نیز در دسترس است.
غلامعلی شهمرادی یکی دیگر ازخدماتی که از طریق پورتال شرکت مخابرات ایران در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، را دریافت سرویس ریز مکالمات تلفن و همین‌طور خلاصه کارکرد تلفن ثابت عنوان کرد.
وی جهت تشریح این خدمات گفت : نمایش جزئیات هر تماس از طریق سرویس خلاصه کارکرد و نمایش جزئیات بیشتری مثل مشاهده شماره های هر تماس از طریق سرویس ریز مکالمات ممکن است.
وی درپایان گفتگو از تمامی مشتریان خواست تا حتی امکان برای دریافت خدمات از روشهای غیر حضوری استفاده نمایند و از مراجعه به مراکز امور مشترکین مخابرات اجتناب نمایند .