آبگرفتگی معابر و زیرگذرهای شهرقدس به حداقل رسیده است

با اجرای عملیات لوله گذاری و نصب پمپ‎های اتومات؛

آبگرفتگی معابر و زیرگذرهای شهرقدس به حداقل رسیده است


شهرستان قدس-مژگان عليقارداشي
معاون خدمات شهری شهرداری قدس گفت: با انجام اقدامات پیشگیرانه از قبیل اجرای عملیات لوله گذاری و نصب پمپ‎های اتومات، آبگرفتگی معابر و زیرگذرهای شهرقدس به حداقل رسیده است.
به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، حمید کاظمی صیاد با بیان اینکه یکی از چالش‌های مدیریت شهری در سال‌های گذشته آبگرفتگی معابر ازجمله زیرگذر تولیدگران و
سرخه حصار در زمان بارندگی‌های شدید بود، اظهار داشت: بر همین اساس اقدامات پیشگیرانه در دستور کار قرار گرفت تا این مشکل تا حد بسیار زیادی رفع گردد.
وی افزود: به همت نیروهای خدمات شهری چند نقطه شهر که دچار این مشکل بودند شناسایی و عملیات لوله گذاری، اتصالات، نصب پمپ اتومات،  و انتقال آب به نقاط پیش‌بینی شده انجام شد.
معاون خدمات شهری شهرداری قدس به آماده باش کامل نیروهای این حوزه در فصول پربارش جهت رفع مشکلات احتمالی اشاره و تصریح نمود: تمام تلاش ما این است که از بارش رحمت الهی تنها خاطراتی خوش در ذهن شهروندان عزیز بماند.
همچنین معاون خدمات شهری شهرداری قدس به منظور نظارت بر روند عملیات لایروبی رودخانه منتهی به خیابان گلستان، از این محل بازدید کرد.