پاسخگویی آنلاین به ذی‌نفعان گمرک و عدم نیاز به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی

گمرک ایران اعلام کرد:

گمرک ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کووید-۱۹ و با توجه به آماده بودن بستر ارتباط الکترونیکی با ادارات و واحدهای مختلف ستاد مرکزی این سازمان، ذی‌نفعان می‌توانند از طریق سامانه‌های الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، مسائل و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح و پیگیری نمایند.

گمرک ایران با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کووید-19 و با توجه به آماده بودن بستر ارتباط الکترونیکی با ادارات و واحدهای مختلف ستاد مرکزی این سازمان، ذی‌نفعان می‌توانند از طریق سامانه‌های الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، مسائل و مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح و پیگیری نمایند.
به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه با اشاره به تأکید وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا مبنی بر لزوم رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و مقررات وضع شده از جمله اجرای محدودیت‌های اخیر آمده است:
 گمرک ایران با راه‌اندازی سیستم‌های الکترونیکی برقراری ارتباط آنلاین و از طریق پورتال سازمانی گمرک به نشانی
 www.irica.ir پاسخگوی خدمت‌گیرندگان بوده و از ذی‌نفعان گمرک می‌خواهد حتی‌المقدور از مراجعه حضوری به ستاد مرکزی سازمان خودداری نمایند.
در این اطلاعیه همچنین اضافه شده است: در صورت ضرورت به مراجعه حضوری ارباب‌رجوع و همکاران گمرکات اجرایی به ستاد گمرک، متقاضیان می‌توانند ضمن هماهنگی با دفتر مدیرکل واحد مربوط، نسبت به انجام امور خود اقدام نمایند و همکاران گمرکی نیز طبق برنامه شیفت‌بندی در محل کار خود حضور داشته و کماکان آماده پاسخگویی هستند.