دستورالعمل امتحانات و آزمون‌های جامع دکتری به‌زودی ابلاغ می‌شود

برای نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹؛

دستورالعمل امتحانات و آزمون‌های جامع دکتری به‌زودی ابلاغ می‌شود



قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستورالعمل امتحانات و آزمون‌های جامع مقطع دکتری در نیمسال جاری درحال تدوین بوده و به زودی به واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.
مجید شمس در گفت‌وگو با ایسکانیوز ، درباره تداوم تعطیلی کامل واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: امور مربوط به معاونت علوم انسانی و هنر به صورت دورکاری توسط کارشناسان و همکاران تخصصی انجام می‌شود و هر گونه مراجعه حضوری دانشجویان و استادان لغو شده است.
وی افزود: جلسات و شوراهای تخصصی این معاونت اعم از کمیسیون تخصصی نشریات، شورای گسترش و گروه‌های تخصصی مرکز مطالعات به صورت آنلاین و تحت وِب برگزار می‌شود و هیچ برنامه‌ای مربوط به حوزه معاونت علوم انسانی و هنر متوقف نخواهد شد.
قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: کلاس‌های آموزشی نیز به قوت در سامانه هوشمند دانشگاه درحال برگزاری است و باتوجه به شرایط فعلی و چگونگی روند کنترل ویروس کرونا در شهرهای وضعیت قرمز، آیین‌نامه‌ها و شرایط فعلی در پیش‌برد امور ادامه خواهد داشت.شمس درباره جزئیات نیمسال نخست سال نیز عنوان کرد: دستورالعمل امتحانات و آزمون‌های جامع مقطع دکتری نیز درحال تدوین بوده به زودی به واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ابلاغ خواهد شد. تقویم زمان‌بندی پایان نیمسال اول، شروع امتحانات و آغاز نیمسال جدید طی بخشنامه‌ای به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: برگزاری ۱۶ جلسه تمام و کمال برای دانشجویان علوم انسانی، هنر و فنی مهندسی و ۱۷ جلسه کامل برای دانشجویان علوم پزشکی ضرورت دارد. همچنین آن‌ دسته دانشجویان ورودی جدیدی که آغاز کلاس‌های آنها با تأخیر صورت گرفته باید ساعات جبرانی و کلاس‌های جایگزین آنها تا پایان نیمسال جاری در سامانه هوشمند دانشگاه پیش‌بینی شود.‌