با شرایط ویژه؛ آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران ۲۱ آذرماه برگزار می‌شود

با شرایط ویژه؛ آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران ۲۱ آذرماه برگزار می‌شود


آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران به صورت مجازی با رعایت شرایط ویژه در روز جمعه ۲۱ آذرماه ۹۹ برگزار خواهد شد.
به گزارش دانشجو، مرکز آزمون زبان دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای برای کلیه داوطلبینی که برای آزمون زبان عمومی ۱۸ مهر ماه ۹۹ ثبت نام کرده و در آزمون ۳۰ آبان ۹۹ شرکت نموده اند و موفق به کسب نمره ۶۰ و یا بالاتر از آن نشده اند اعلام کرد با تمهیدات به عمل آمده و با نظر عالی مسئولین دانشگاه تهران، برای آخرین بار این آزمون به صورت مجازی با رعایت شرایط ذیل در روز جمعه ۲۱ آذرماه ۹۹ برگزار خواهد شد.
 شرایط بدین شرح است:
۱- مدت آزمون برای ۱۰۰ سوال کمافی السابق ۱۰۰ دقیقه می‌باشد که داوطلبین محترم از ساعت ۹ صبح تا ۱۰:۵۰ صبح با اتصال به سیستم در آزمون شرکت می‌کنند و به سوالات پاسخ می‌دهند. امکان پاسخگویی به سوالات صرفاً به مدت ۱۰۰ دقیقه در بازه زمانی فوق امکان‌پذیر می‌باشد و قبل از ساعت ۹ و بعد از ساعت ۱۰:۵۰ آزمون در دسترس نخواهد بود.
۲- برای اطلاع از تمهیدات مورد نیاز برای شرکت در آزمون و همچنین آگاهی از آخرین وضعیت آزمون داوطلبان به صفحه
 https://r.ut.ac.ir/utept مراجعه بفرمایند.
۳- داوطلبان می‌بایست تمهیدات مربوط به یک اتاق خالی که با تلفن هوشمند کل اتاق و در ورودی آن مشاهده می‌شود، عدم صحبت و تماس، عدم مراجعه به کتاب‌های دیگر، قرار گرفتن چهره در طول امتحان در جلوی وبکم لپ تاپ و... را درنظر بگیرند.
۴- توصیه می‌شود داوطلبان با آرامش و بدون نگرانی در آزمون شرکت کنند و فقط توصیه‌ها و تمهیدات ذکر شده را انجام بدهند.
۵- داوطلبین پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق ایمیل، در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه می‌توانند به سامانه وارد شوند. مانور اصلی روز چهارشنبه راس ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.
۶- نام کاربری و رمز ورود به آزمون سه شنبه ساعت ۱۸:۰۰ به ایمیل داوطلب ارسال خواهد شد. حتما ایمیل خود (و همچنین فولدر اسپم) را چک بفرمایید.
۷- از آنجا که در طول آزمون ناظران به همراه سیستم هوشمند مراقب امتحان خواهند بود کیفیت عکس داوطلب که در پرونده قرار دارد مهم است. شرایط عکس مناسب در صفحه راهنما گذاشته شده است.