برگزاری آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران به صورت مجازی

۲۱ آذر؛

آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران برای آخرین بار به صورت مجازی در روز جمعه مورخ ۲۱ آذر ۹۹ برگزار خواهد شد.

آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران برای آخرین بار به صورت مجازی در روز جمعه مورخ ۲۱ آذر ۹۹ برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران؛ پیرو برگزاری آزمون زبان عمومی مورخ روز جمعه 30 آبان 99 با نظر عالی ریاست محترم دانشگاه تهران، بدینوسیله به اطلاع می‌رساند کلیه داوطلبانی که برای آزمون ۱۸ مهر ۹۹ ثبت نام کرده و در آزمون ۳۰ آبان ۹۹ شرکت کرده اند و موفق به کسب نمره ۶۰ و یا بالاتر از آن نشده اند می‌رساند با تمهیدات به عمل آمده و با نظر عالی مسئولان محترم دانشگاه تهران، برای آخرین بار این آزمون به صورت مجازی با رعایت شرایط ذیل در روز جمعه مورخ ۲۱ آذر ۹۹ برگزار خواهد شد.
 شرایط:
۱- مدت آزمون برای ۱۰۰ سؤال کمافی السابق ۱۰۰ دقیقه است که داوطلبان محترم از ساعت ۹ صبح تا ۱۰:۵۰ صبح با اتصال به سیستم در آزمون شرکت می‌کنند و به سؤالات پاسخ می‌دهند. امکان پاسخگویی به سؤالات فقط به مدت ۱۰۰ دقیقه در بازه زمانی فوق امکان پذیر است و قبل از ساعت ۹ و بعد از ساعت
۱۰:۵۰ آزمون در دسترس نخواهد بود.
۲- برای اطلاع از تمهیدات مورد نیاز برای شرکت در آزمون و همچنین آگاهی از آخرین وضعیت آزمون داوطلبان به صفحه r.ut.ac.ir/utept مراجعه کنند.
۳- داوطلبان باید تمهیدات مربوط به یک اتاق خالی که با تلفن هوشمند کل اتاق و در ورودی آن مشاهده می‌شود، صحبت نکردن و تماس نداشتن، مراجعه نکردن به کتاب‌های دیگر، قرار گرفتن چهره در طول امتحان در جلوی وبکم لپتاپ و … را درنظر بگیرند.
۴- توصیه می‌شود داوطلبان با آرامش و بدون نگرانی در آزمون شرکت کنند و فقط توصیه‌ها و تمهیدات ذکر شده را انجام بدهند.
۵- داوطلبان پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور از طریق ایمیل، در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه می‌توانند به سامانه وارد شوند. مانور اصلی روز چهارشنبه رأس ساعت ۱۴ برگزار می‌شود.
۶- نام کاربری و رمز ورود به آزمون سه شنبه ساعت ۱۸ به ایمیل داوطلب ارسال خواهد شد. حتما ایمیل خود (و همچنین فولدر اسپم) را چک بفرمایید.
۷- از آنجا که در طول آزمون ناظران به همراه سیستم هوشمند مراقب امتحان خواهند بود کیفیت عکس داوطلب که در پرونده قرار دارد مهم است.