گزینه‌های سرمربیگری والیبال سایپا معرفی شدند

با تایید جدایی کارخانه؛

گزینه‌های سرمربیگری والیبال سایپا معرفی شدند


مدیرعامل باشگاه سایپا سه گزینه مد نظر برای در اختیار گرفتن هدایت این تیم را معرفی کرد.
مهرداد سراجی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد استعفای مصطفی کارخانه از هدایت تیم والیبال سایپای تهران گفت: کارخانه شخصیت بزرگی است که برای والیبال ایران زحمات زیادی کشیده است. از زمانی که ما در آسیا نمی‌توانستیم یک ست از رقبای آسیایی بگیریم کارخانه در رده‌های پایه وارد این رشته شد و به نظرم والیبال ایران مدیون او است.
او افزود: خیلی تلاش کردیم او را حفظ کنیم، اما چون یک مدت کرونا داشتند در تمرینات از لحاظ جسمانی احساس ناراحتی می‌کردند. برای او آرزوی سلامتی داریم و امیدوارم دوباره به عرصه مربیگری برگردند. بنده خیلی سعی کردم که او بماند، اما در نهایت به نظر او احترام گذاشتیم و از تیم جدا شدند.
مدیرعامل سایپا در پاسخ به این سوال که بحث‌ جدایی کارخانه چه زمانی مطرح شده؟ اظهار کرد: دو سه روزی است که موضوعات خود را مطرح کرده بودند و بنده به ایشان فرصت دادم تا فکر کرده و شاید تصمیم خود را عوض کنند. دو سه روز بعد با او تماس گرفتم که استعفای خود را رسما اعلام کرد.او درباره گزینه‌های مدنظر باشگاه برای جانشینی کارخانه نیز توضیح داد: با سه گزینه آقایان شهنازی، خمسه و سیدعباسی وارد مذاکره شده‌ایم تا پس از بررسی‌های لازم سرمربی جدید را اعلام کنیم. گزینه‌های دیگری هم اگر برنامه‌ای ارائه کنند استقبال می‌کنیم. سعی می‌کنیم سریعا به کمک همکاران در مورد تیم تصمیم‌گیری شود.
سراجی با بیان اینکه باشگاه سایپا در مورد موضوع موسوی همچنان سکوت می‌کند، گفت: بنده در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم که در حق سایپا جفا شد و فعلا سکوت می‌کنیم.