احتمال تعویق هشتمین آزمون استخدامی سال ۹۹ قوت گرفت

قابل توجه داوطلبان؛

احتمال تعویق هشتمین آزمون استخدامی سال ۹۹ قوت گرفت

طبق اعلام سازمان سنجش اگر ستاد ملی مبارزه با کرونا مجوزی برای تعویق آزمون‌ها ارائه کند، با هماهنگی سازمان امور استخدامی کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد؛ در غیر این صورت آزمون در موعد مقرر برگزار می‌شود.
به گزارش دانشجو، ثبت‌نام هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور سال ۱۳۹۹ که قرار بود ۶ آذر ماه برگزار شود از ۲۰ شهریور آغاز شد و ۲۹ شهریور به پایان رسید. همچنین بر اساس یک تمدید دوباره داوطلبان تا ۴ مهر ماه مهلت داشتند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
بر اساس درخواست داوطلبان مبنی بر تعویق آزمون استخدامی به دلیل شیوع ویروس کرونا و افزایش مرگ و میر، سازمان سنجش طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که زمان برگزاری هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به ۱۰ و ۱۱ دی ماه ۹۹ موکول شده است.
اکنون با نزدیک شدن به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور، تعدادی از داوطلبان مجدداً درخواست تعویق آزمون را دارند و می‌گویند بهتر است این آزمون در فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار شود.
بر این اساس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد که اگر ستاد ملی مقابله با کرونا دوباره مجوزی مبنی بر به تعویق افتادن و برگزار نشدن آزمون صادر کند، تاریخ و زمان آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی کشور با هماهنگی سازمان امور استخدامی کشور و سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد؛ درغیر این صورت آزمون طبق تاریخ‌های اعلام شده برگزار
خواهد شد.