ساماندهی معابر شهرك شهید عزیزی در قالب "طرح جهادی محله اسلامی"

شهردار قدس:

مهندس مسعود مختاری، شهردار قدس از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهرک شهید عزیزی در قالب "طرح جهادی محله اسلامی" خبر داد.

شهرستان قدس- مژگان عليقارداشي
مهندس مسعود مختاری، شهردار قدس از اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت معابر شهرک شهید عزیزی در قالب "طرح جهادی محله اسلامی" خبر  داد.
شهردار قدس با بیان اینکه توجه به عمران و آبادانی مناطق حاشیه ای و کم برخوردار شهر از رویکردهای اصلی مدیریت شهری بوده است، گفت: بر اساس همین رویکرد پروژه های عمرانی متعددی در حوزه های مختلف اجرایی شده است که احداث بوستان، سالن ورزشی و خانه فرهنگ، ایستگاه آتش نشانی، پایگاه اورژانس و...از آن جمله است.
مختاري اظهار داشت: علاوه بر توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای سرانه‌های عمومی در منطق کم برخوردار، ساماندهی و ارتقای کیفی وضعیت کوچه‌ها و خیابان‌های این مناطق نیز در دستور کار قرار دارد.  
شهردار قدس به اجرای طرح جهادی محله اسلامی در شهرک شهید عزیزی اشاره کرد و افزود:با توجه به اینکه این منطقه از زیرساخت‌های شهری ضعیفی برخوردار است، طی ماه های گذشته چندین بازدید میدانی با حضور مسئولان شهرستان از سطح شهرک شهید عزیزی صورت گرفت و مقرر گردید در قالب طرح جهادی محله اسلامی و با هم افزایی دستگاه های اجرایی شهرستان زیرساخت‌های شهری در این شهرک ارتقا یابد.
مهندس مختاری خاطرنشان کرد: در همین راستا اخیرا عملیات اجرایی احداث بوستان
یک هکتاری در این شهرک آغاز گردید تا دسترسی اهالی این منطقه به فضای سبز تسهیل یابد.همچنین ساماندهی معابر شهرک عزیزی در دستور کار شهرداری قرار دارد و هم اکنون عملیات زیرسازی و آسفالت کوچه سامان یکم در این شهرک در حال اجرا
است.