اداره ترابری نقش مهمی در تحقق تولید نفت و گاز دارد

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان :

اداره ترابری نقش مهمی در تحقق تولید نفت و گاز دارد

اداره ترابری نقش مهمی در تحقق تولید نفت و گاز دارد

اهواز-محمدي
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با حضور در اداره ترابری این شرکت ضمن دیدار با پرسنل این اداره ، از زحمات و خدمات آنها در پشتیبانی از تولید نفت و گاز و ارایه خدمات در قالب مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر و تشکر کرد.
مهندس قباد ناصری در این بازدید که از سوی علیرضا کرتلایی مدیرخدمات - قاسم صالحی مورکانی رییس روابط عمومی و داریوش نجفی رییس دفتر مدیریت همراهی می‌شد از بخش‌های مختلف اداره ترابری بازدید کرد و در جمع رانندگان و کارکنان این اداره حضور یافت.
وی طی سخنانی با اشاره به نقش و جایگاه اداره ترابری در پشتیبانی از تولید نفت و گاز و تحقق تعهدات این شرکت در دستیابی به اهداف و
 برنامه های مصوب شده اظهار داشت:به واقع باید گفت اداره ترابری با مجاهدت و تلاش شبانه روزی‌اش دوشادوش بخش عملیات وظیفه‌ی خطیر تحقق تعهدات تولید را عهده دار هستند و با حضور شبانه‌روزی در انجام ماموریت‌های عملیاتی موجب تثبیت و پایداری تولید و دست یابی به اهداف گردیده اند.
وی همچنین از حضور همیشگی رانندگان خودروهای سبک و سنگین خصوصاً ماشین آلات راهسازی به منظور ارایه خدمات در حوزه‌ی مسئولیت‌های اجتماعی به شهروندان شهرهای
حوزه ی عملیاتی -مجاوران تأسیسات در شرایط عادی و بحرانی سیل ، زلزله ، آب گرفتگی ، ترمیم و احداث راه‌های مواصلاتی روستایی و سایر مأموریت‌های محوله این حوزه تقدیر و تشکر نمود.