در روزهای کرونایی رمضان؛ بازدید سرزده مدیر استاندارد یزد از یک واحد تولیدی

توسط مدیر و معاونین اداره کل استاندارد استان یزد ، به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از یک واحد تولیدی در مرکز استان بازدید شد.




توسط مدیر و معاونین اداره کل استاندارد استان یزد ، به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی از یک واحد تولیدی در مرکز استان بازدید شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان یزد،  با هدف آرامش مردم در روزهای کرونایی ماه مبارک  رمضان ،شرکت "زین"تولید کننده فرآورده های غذایی مشمول استاندارد اجباری از قبیل انواع سس،همبرگر،فلافل و کباب لقمه خام ، مقصد بازدید این مقطع مسئولین استاندارد یزد بود.
بر پایه این گزارش، این بازدید سرزده در راستای طرح ویژه کنترل و بازرسی‌ها که از ابتدای رمضان امسال شروع و تا پایان ماه مبارك ادامه دارد در برنامه های اداره کل گنجانده شده بود.
مدیرکل استاندارد استان یزد درحاشیه بازدید از این واحد تولیدی در مصاحبه با خبرنگار اداره روابط عمومی گفت: در طرح ویژه رمضان در کنار بازدید از واحدهای تولیدی،ازكالاهاي پرمصرف مشمول استانداردهای اجباری و تشویقی این ایام که در مراكز توزیع وفروش ، به مردم ارائه می‌گردد نیز بازرسي و نمونه برداري انجام مي‌شود.
محمدرضا زارع بنادکوکی افزود:البته در طول سال نیز ، بازرسان و کارشناسان تحت پوشش اداره کل در قالب طرح طاها (طرح اجرای هماهنگ استاندارد سازی) در سطح بازار استان مشغول بازرسی و نمونه برداری هستند ، ولی در ماه مبارک رمضان به دلیل حساسیت مصرف کالاها ، خصوصاً درحوزه صنایع غذایی و شرایط کرونایی امسال، این طرح حالت ضربتی و ویژه دارد.
این مقام مسئول در پایان و در خصوص جزئیات بازرسی و نمونه برداری گفت: انواع فرآورده هاي لبني از قبیل،پنیر،شیر،کشک و انواع مواد شوینده مشمول استاندارد اجباری مانند:محلول سفید کننده(هیپوکلرید سدیم)و مایع ظرفشویی؛ انواع خرما وشكر، کالاهای مشمول این طرح هستند.