آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان برای سوخت‌رسانی در فصل سرما و شرایط اضطرار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان از آمادگی کامل این شرکت برای تامین و توزیع سوخت در فصل سرما و شرایط اضطرار خبر داد.

گرگان-قهرمان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان از آمادگی کامل این شرکت برای تامین و توزیع سوخت در فصل سرما و شرایط اضطرار خبر داد.
عیسی افتخاری ضمن اعلام این خبر بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه جهت حصول اطمینان از آسیب‌پذیری حداقلی ناشی از ورود به فصل سرما تاکید کرد.
وی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و
ذخیره سازی انواع فرآورده های نفتی، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در تمامی شرایط آمادگی کامل دارد تا پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندگان و مردم شریف استان گلستان باشد.
افتخاری افزود:تدابیر لازم جهت تامین سوخت جایگزین (دوم) به مصرف کنندگانی که از گاز طبیعی به عنوان سوخت اصلی خود استفاده می‌کنند
اتخاذ شده و این مصرف کنندگان میتوانند با مراجعه به واحدهای متولی ، نسبت به دریافت و ذخیره‌سازی مناسب سوخت جایگزین اقدام نمایند تا در صورت افت احتمالی فشار گاز با مشکلی مواجه نشوند.
این مقام مسئول همچنین با توجه به اجرای طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع از طریق زیرساخت بانکی از مصرف‌کنندگان نفت سفید و گاز مایع شامل خانوار، اصناف و صنایع درخواست کرد:با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس
 NEWTEJARATASAN . NIOPDC . IR   در قسمت ثبت خانوار، نسبت به تکمیل اطلاعات
خواسته شده و معرفی کارت بانکی خود اقدام کنند تا نسبت به تخصیص سهمیه آنان اقدام شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان یادآور شد:مصرف کنندگانی که به هر دلیلی تاکنون موفق به دریافت و ذخیره‌سازی سوخت جایگزین نشده اند می‌توانند با مراجعه به شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان به دریافت و ذخیره سازی فرآورده مورد نیاز خود اقدام
 کنند .