ساخت بیش از ۶۱۶ نوع قطعه صنعتی در نیروگاه رامین اهواز

در ۹ ماهه نخست سال جاری صورت گرفت؛

مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت:با ساخت تعداد ۱۱۳ قطعه در آذر ماه سال جاری ، مجموع قطعات ساخته شده در این نیروگاه طی ۹ ماهه سال ۹۹ به ۶۱۶ قطعه رسید.

اهواز-محمدي
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز گفت:با ساخت تعداد 113 قطعه در  آذر ماه سال جاری ، مجموع قطعات ساخته شده در این نیروگاه طی 9 ماهه سال 99 به 616 قطعه رسید.
خلیل محمدی مدیرعامل این نیروگاه اظهار داشت: یکی از اهداف شرکت مدیریت تولید برق اهواز ساخت وتامین نیازهای خود از پتانسیل داخلی است و با تکیه بر تخصص ، تجربه و خودباوری پرسنل سخت کوش نیروگاه رامین توانستیم چشم انداز روشنی از این رویکرد را به نمایش بگذاریم.
مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اشاره به نقش این قطعات در روند
 بهره برداری ، کاهش زمان تعمیرات و همچنین کاهش هزینه ها گفت: یکی از افتخارات این نیروگاه در سال‌های اخیر،  گام برداشتن در مسیر خودکفایی، عدم وابستگی و تامین نیازهای خود از منابع داخلی است و خدا را شاکریم که توانستیم در این مسیر دستاوردهای متعددی را کسب نمائیم. وی افزود: با ساخت  تعداد 113 نوع قطعه در آذر ماه سال جاری ، مجموع قطعات ساخته شده در این نیروگاه طی 9 ماهه سال 99  به 616 نوع قطعه رسید.
شاهین شاهین زاده سرپرست نظارت بر کارگاه تراشکاری این نیروگاه نیز گفت: ساخت قطعات مورد نیاز واحدهای نیروگاه به صورت مهندسی معکوس و با رعایت الزامات و استانداردهای مربوطه صورت می‌پذیرد و طی سال‌های اخیر نیز با ساخت این قطعات توانستیم بخش عمده ای از چالش‌های نیروگاه رامین دراین خصوص را کاهش دهیم.
وی با اشاره به استفاده از متریال مستعمل و اسقاطی و کاهش محسوس میزان خرید متریال نو ، مجموع تعداد قطعات ساخته شده از این 616 نوع قطعه طی 9 ماهه سال جاری را 6398  قطعه اعلام نمود.