مهلت ثبت‌نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی، امروز به پایان می‌رسد

قابل توجه داوطلبان؛

مهلت ثبت‌نام در پذیرش بدون آزمون کاردانی به کارشناسی، امروز به پایان می‌رسد


مهلت تمدید شده ثبت‌نام و انتخاب رشته مرحله پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۳۹۹ تا امروز۲۰ دی‌ماه ادامه دارد.
به گزارش دانشجو، مطابق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به اعلام اصلاحات جدید و به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که  موفق به ثبت‌نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل فوق دیپلم) مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته بهمن ماه سال ۱۳۹۹ نشدند، مهلت ثبت‌نام تمدید شد. بر این اساس متقاضیان تنها تا ساعت ۲۴ امروز۲۰ دی ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.
متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در این مرحله از پذیرش اقدام کنند.
آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا امروز۲۰ دی ۹۹، نسبت به مشاهده و یا ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. با توجه به فشردگی زمانی در سایر فرآیند‌های این مرحله از پذیرش، مهلت اعلام شده به هیچ وجه قابل تمدید مجدد نیست و متقاضیان باید در زمان تعیین شده رشته‌های خود را انتخاب یا ویرایش کنند.