گازرسانی به ۴۰۳۸ پروژه در گلستان

مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان:

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از گازرسانی به ۴۰۳۸ پروژه در بخش‌های مختلف شهری ، روستایی، صنعتی و جایگاه‌های CNG درسطح استان خبر داد. وی افزود:در همین راستا درحال حاضر در استان گلستان تمامی۳۳ شهراستان، به همراه ۸۸۵ روستا ۳۰۵۵ واحد صنعتی و همچنین ۶۵ جایگاه CNG از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اندطالبی ضمن تشکر از تلاش و زحمات مجموعه کارکنان و پیمانکاران گرامی گاز گلستان گفت:با همت و تلاش‌های صورت گرفته این شرکت توانست تاکنون افزون بر ۹۷۶۵ کیلومترشبکه گازرا دراستان اجرا نماید که درهمین رابطه تعداد ۶۰۰ هزار و ۲۰ مشترک نیز جذب این شرکت شوند.

گرگان-قهرمان
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان از گازرسانی به  4038  پروژه در بخش‌های مختلف شهری ، روستایی، صنعتی و جایگاه‌های CNG درسطح استان خبر داد. وی افزود:در همین راستا درحال حاضر در استان گلستان تمامی33 شهراستان، به همراه  885 روستا 3055 واحد صنعتی و همچنین  65 جایگاه  CNG از نعمت گازطبیعی بهره مند شده اندطالبی ضمن تشکر از تلاش و زحمات مجموعه کارکنان و پیمانکاران گرامی گاز گلستان گفت:با همت و تلاش‌های صورت گرفته این شرکت توانست تاکنون افزون بر 9765 کیلومترشبکه گازرا دراستان اجرا نماید که درهمین رابطه تعداد 600 هزار و 20 مشترک نیز جذب این شرکت شوند.
وی  در ادامه اظهارداشت:همچنین  تعداد 604 هزار و 330 خانواراستان به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی پیوستند که ۱۰۰ درصد خانوارشهری به همراه  97 درصد خانوار روستایی استان را شامل می‌شود.
علی طالبی اذعان داشت: درحال حاضر نیز تعداد 21 پروژه روستایی نیز درسطح استان در دست اجرا قرار دارد که برابر برنامه درحال انجام است.
مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درپایان با تشکرازهمراهی مشترکین گاز،درخواست داشت تا این عزیزان همچون گذشته نهایت همکاری را با این شرکت داشته باشند و ضمن توجه به مباحث ایمنی ، در مصرف گاز صرفه جویی نموده و آن را مدیریت نمایند.