نصب حفاظ ميانی و انتقال روشنايی از حاشيه به وسط جاده در گردنه اسدآباد

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان:

سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اجرای نصب حفاظ ميانی نيوجرسی با هدف ارتقاء ايمنی در گردنه اسدآباد خبر داد.


همدان-مجید ملکیان
سرپرست معاونت راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از اجرای نصب حفاظ ميانی نيوجرسی با هدف ارتقاء ايمنی در گردنه اسدآباد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان همدان، مسعود رستمی با اشاره به اينکه گردنه اسدآباد جزو کريدور مرکز به غرب کشور محسوب می‌شود، افزود:اجرای عمليات نصب حفاظ ميانی نيوجرسی در محور همدان-کرمانشاه، گردنه اسدآباد در حال اجراست.
وی ادامه داد: طول گردنه اسدآباد ۱۴ کيلومتر است که بنا داريم همه اين مسير را از ابتدا تا انتها نيوجرسی نصب کنيم.
رستمی با اشاره به اينکه در حال حاضر مبلغ يک ميليارد تومان برای نصب اين نيوجرسی‌ها به ما اختصاص داده اند، ابراز داشت:اين عمليات
تا زمانی که شرايط جوی مساعد باشد، ادامه خواهد داشت.
وی بيان داشت:هم اکنون علاوه بر گردنه اسدآباد، در محورهای نهاوند-کنگاور، همدان-کرمانشاه حدفاصل ميدان بهار تا پليس راه
و ويان -کبودرآهنگ، عمليات نصب حفاظ ميانی بتونی در حال انجام است .
سرپرست معاونت راهداری استان همدان يادآور شد:همچنين با توجه به فرسودگی سيستم روشنايی گردنه اسدآباد، همزمان با نصب حفاظ ميانی، عمليات نوسازی روشنايی و انتقال آن به رفوژ وسط در اين گردنه نيز در دست اقدام قرار دارد.مسعود رستمی ابراز اميدواری کرد:با اين امرهم بازدهی روشنايی بهتر و هم نوسازی انجام می‌شود.
اين مسئول تأکيد کرد:با توجه به محيط کارگاهی مسيرهای ذکر شده، رانندگانی که قصد تردد در اين محورها را دارند بايد به علائم هشدار دهنده توجه کافی داشته باشند و با احتياط و سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا از بروز هرگونه حادثه پيشگيری شود.