تولید بیش از ۷/۵ میلیون مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه رامین اهواز

در ۱۰ ماهه سال جاری صورت پذیرفت؛

نیروگاه رامین اهواز طی ۱۰ ماهه سال جاری توانست ۷ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۵۰۶ مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری برق کشور ارائه دهد.

اهواز-محمدي
نیروگاه رامین اهواز طی 10 ماهه سال جاری توانست 7 میلیون  و 649 هزار و 506 مگاوات ساعت انرژی برق تولید و به شبکه سراسری برق کشور ارائه دهد.
خلیل محمدی مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز با اعلام این خبر اظهار داشت: با تولید 681 هزار و 631 مگاوات ساعت برق این نیروگاه در دی ماه سال جاری، مجموع تولید برق نیروگاه در 10 ماهه سال جاری به 7 میلیون و 649 هزار و 506 مگاوات ساعت رسید. مدیر عامل نیروگاه رامین اهواز با اشاره به افزایش 26 درصدی تولید برق این نیروگاه در دی‌ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ، متوسط تولید لحظه ای در دی ماه را
 237 مگاوات ساعت و در 10 ماهه سال را 232 مگاوات ساعت عنوان نمود.وي همچنین ساعت کارکرد واحدهای تولیدی در دی ماه را 2881 ساعت و در 10 ماهه سال را 32 هزار و 926 ساعت اعلام نمود.
محمدی اظهار داشت: با توجه به لزوم آمادگی واحدهای این نیروگاه برای تولید حداکثری برق به ویژه در فصل تابستان و پیک مصرف برق ، اقدام به اجرای پروژه تعمیرات اساسی واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۶ و رفع محدودیت‌های فنی سایر واحدهای این نیروگاه نمودیم و امید است با تکیه بر لطف خداوند و همچنین دانش و تجربه ارزشمند همکاران خود بتوانیم با آمادگی مطلوبی به استقبال تابستان آتی برویم.
لازم بذکر است؛ نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در تأمین آسایش مردم و پشتیبانی از برق شبکه کشور ایفا می‌کند.