تسریع در روند شکل گیری ناحیه ارجان در سفر مدیرعامل برق منطقه ای خوزستان به بهبهان

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با حضور در بهبهان، روند شکل گیری و راه اندازی امور بهره برداری ناحیه جدید ارجان در این شهرستان را تسریع کرد.


اهواز-محمدي
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با حضور در بهبهان، روند شکل گیری و راه اندازی امور بهره برداری ناحیه جدید ارجان در این شهرستان را تسریع کرد.
محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان به همراه محمدطلا مظلومی نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، زمانی فرماندار این شهرستان و بهادری شهردار بهبهان از مکان های منتخب جهت سایت اداری موقت ناحیه ارجان بازدید و در جریان روند راه اندازی ناحیه تازه تاسیس ارجان قرار گرفتند.
در ادامه این سفر مشکلات حوزه انتقال نیرو این شهرستان از جمله رفع ضعف ولتاژ در شهر بهبهان و تشان بررسی و بر لزوم وارد مدار شدن پست لیکک بهمئی تا تابستان سال آینده تاکید شد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان و هیات همراه همچنین از ایستگاه‌های برق شاهد و ولایت این شهرستان بازدید کردند و بر رفع مشکلات ایستگاه های نیمه تمام شاهد، ولایت و ارجان تاکید و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام دادند.
همچنین در این سفر موانع احداث دکل‌های پست جدید اقبال در بلوار مرکزی جاده تازه تاسیس آرامستان بهبهان با حضور شهردار بهبهان بررسی و پیگیری‌ها و توافقات لازم انجام شد.
بر اساس این گزارش پیش از این، شهرستان بهبهان زیرمجموعه امور بهره برداری ناحیه شرق بوده که با توجه به تعدد ایستگاه های برق و همچنین حضور نیروگاه ها و شرکت‌های صنعتی بزرگ و حساس در این شهرستان، مقرر شده با هدف خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مشترکین، امور بهره برداری ناحیه ارجان تشکیل و در دهه مبارکه فجر
 افتتاح شود.