میلیون‌ها دوز واکسن خارجی وارد کشور می شود

دکترروحانی:

رئیس‌جمهور با بیان اینکه میلیون‌ها دوز واکسن خارجی وارد کشور خواهد شد، اظهار داشت: امیدواریم واکسن داخلی نیز از تابستان وارد بازار شود.

میلیون‌ها دوز واکسن خارجی وارد کشور می شود

رئیس‌جمهور با بیان اینکه میلیون‌ها دوز واکسن خارجی وارد کشور خواهد شد، اظهار داشت: امیدواریم واکسن داخلی نیز از تابستان وارد بازار شود.
به گزارش  مهر، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان  در چهل و پنجمین برنامه از افتتاح طرح‌های ملی، گفت: در طول دولت تدبیر و امید فعالیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری انجام شده است، گردشگری نقش بسیار مهمی برای رونق اشتغال و اقتصاد کشور دارد که نشاط و روحیه مردم را نیز افزایش می‌دهد و موجب آشنایی مردم با تاریخ و فرهنگ و گذشته کشور خواهد شد.
روحانی ادامه داد: صنایع دستی نیز می‌تواند مانند صنعت گردشگری برای کشور ارزآوری داشته باشد، در این دولت کارهای بسیار خوبی در وزارت گردشگری انجام شده که قابل تقدیر است و دولت در ماه‌های پیش رو نیز تمام توان خود را برای حوزه گردشگری بکار می‌گیرد.
وی گفت: بوشهر مرکز گاز و تمدنی کشور است که مردم بسیار خوبی دارد و امروز خوشحالیم که در ایام دهه مبارک فجر این طرح‌ها در این استان افتتاح می‌شود.رئیس‌جمهور در ادامه با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر و زن و تبریک ایام مبارک دهه فجر گفت: افتتاح‌های امروز ظاهراً با شرایط کرونایی سازگار نیست اما این طرح‌ها برای سال آینده و با مهار کرونا بسیار مهم و اثر بخش خواهند بود.
روحانی با اشاره به طرح‌های افتتاح شده در بخش آموزش و پرورش گفت: بخش آموزش و پرورش بخش بسیار مهمی است و یک جمعیت ۱۴ میلیونی در آن مشغول تحصیل هستند. البته امسال سال بسیار سختی بر دانش‌آموزان ما گذشت و فضای مدارس معمولاً تعطیل یا محدود بود و آنطور که باید شرایط برای حضور دانش‌آموزان در مدرسه فراهم نشد؛ البته از طرق دیگر مانند سامانه شاد امر تحصیل ادامه یافت و دانش آموزان از تحصیل محروم نبودند.
وی افزود: امسال دانش‌آموزان به خوبی نتوانستند از فضای ورزشی استفاده کنند اما امیدواریم در آینده شرایط برای آموزش و ورزش و همچنین گردشگری مناسب‌تر شود، البته به محض اینکه واکسیناسیون در ایران آغاز شود حتماً شرایط بهتری خواهیم داشت. امیدواریم در همین بهمن‌ماه واکسیناسیون مردم را آغاز کنیم که افراد پر ریسک و پرخطر در اولویت واکسیناسیون قرار دارند.
وی با بیان اینکه میلیون‌ها دوز واکسن خارجی وارد کشور خواهد شد، اظهار داشت: از تابستان واکسن داخلی نیز امیدواریم وارد بازار شود که اینها می‌تواند شرایط سال آینده را متفاوت کند اما همیشه همکاری مردم و رعایت اصول بهداشتی اصل اساسی است.