حضور بانوان در عرصه های مدیریتی وزارت نیرو قابل ملاحظه است

وزیر نیرو در مراسم بزرگداشت روز زن و دهه فجر:

حضور بانوان در عرصه های مدیریتی وزارت نیرو قابل ملاحظه است

اهواز-محمدي
مراسم بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و چهل و دومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور  وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
مراسم بزرگداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر و چهل و دومین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی در محل سالن اجتماعات طرح‌های توسعه برق شرکت برق منطقه ای خوزستان برگزار شد و مشاورین شرکت‌های صنعت آب و برق خوزستان در این مراسم به دعوت شهناز احمدی روزبهانی دبیر کمیته انسجام بخشی امور زنان و خانواده شرکت‌های صنعت آب و برق استان، حضور داشتند.
وزیر نیرو در این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس برای مجموعه صنعت آب و برق کشور سخنرانی کرد و با تبریک و گرامیداشت روز زن، حضور بانوان شایسته در عرصه مدیریت‌های میانی و ارشد وزارت نیرو را،
 قابل ملاحظه توصیف کرده است.
رضا اردکانیان گفته است: در بخش فعالیت امور بانوان، بویژه در دولت دوازدهم، وزارت نیرو به وظایف خود به نحو مناسبی عمل کرده و حضور بانوان شایسته ما در عرصه مدیریت‌‌های میانی و ارشد وزارت نیرو
 قابل ملاحظه است.
وی افزود: امیداریم بخشنامه حضور بانوان شایسته در مدیریت شرکت‌ها و هیات‌ مدیره‌ ها به جد توسط شرکت‌های مادر تخصصی دنبال شود و در پایان سال طبق وعده بتوانیم گزارش مناسبی از این حیث عرضه کنیم.
وزیر نیرو بیان کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی مناسبتی است که به‌ویژه به خاطرات ارزشمند آن ایام در ۴۲ سال پیش بازگردیم و با بهره‌گیری از آن مجموعه آثار و فضای بهمن ۵۷ برای ادامه راه و قدردانی‌های عملی از فرصت خدمت به مردم انرژی و انگیزه بگیریم.
اردکانیان در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: وزارت نیرو در تامین دو کالای راهبردی و مهم آب و برق توانسته از همه توشه و توان خود استفاده کند و رضایت نسبی مردم از این حیث فراهم است.