تصمیماتی برای رفع مشکلات حوزه راه و مسکن دماوند و فیروزکوه اخذ شد

طی نشستی با وزیر راه و شهرسازی؛

نماینده منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس از دیدار با وزیر راه و شهرسازی خبر داد و گفت: در این دیدار تصمیماتی برای رفع مشکلات حوزه راه و مسکن دماوند و فیروزکوه اخذ شد.




نماینده منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس از دیدار با وزیر  راه و شهرسازی خبر داد و گفت: در این دیدار تصمیماتی برای رفع مشکلات حوزه راه و مسکن دماوند و فیروزکوه اخذ شد.
سید احمد رسولی نژاد در گفتگو با خبرنگارآفرینش، در خصوص دیدار با وزیر راه و شهرسازی و تصمیماتی که در این نشست اتخاذ شد اظهار داشت:احداث کمربندی گیلاوند، فیروزکوه و رودهن از مباحث مهمی بود که در مورد آن تصمیماتی گرفته شد.
وی با اشاره به اخذ مجوز حفاری گازرسانی به روستاهای باقی مانده در دو شهرستان دماوند و فیروزکوه گفت: امیدواریم با توجه به شرایط جوی منطقه و کوهستانی بودن این روستاها این مجوزها با سرعت بیشتری ارائه شوند.رسولی نژاد افزود: رسیدگی به مشکلات مسکن مهر گیلاوند، مهرآباد و فیروزکوه، مشکلات حریم شهر آبسرد و راهکاری‌های رفع آن نیز از موارد دیگری بود که در این خصوص بررسی‌ها و تبادل نظرهایی انجام شد.
نماینده منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با بیان اینکه در حوزه مرمت و رسیدگی به راه‌های دماوند و فیروزکوه نیز تصمیماتی گرفته شد گفت: تعریض و چهار خطه کردن محور آبسرد به کیلان، روکش آسفالت راه‌های روستایی، تجهیز ادارات راهداری دو شهرستان به
ماشین آلات راهداری زمستانی، تعریض و جداسازی باندهای رفت و برگشت محور صالح آباد، زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی دو شهرستان از جمله موارد مأخوذه بود.
وی با اشاره به تکمیل فاز اول پروژه چهار بانده کردن محور اصلی فیروزکوه به سمنان و همچنین انجام فاز دوم این محور عنوان داشت: واگذاری زمین به تعاونی‌های کشاورزان و دامداران فیروزکوه، تعریض و چهار بانده نمودن محور بخش ارجمند، رسیدگی به مشکلات شهر ارجمند ازجمله شهرک الغدیر، احداث جاده لزور به بندپی، تعریض و بهسازی راه زرین دشت با توجه به پروژه محمود آباد - گرمسار، احداث راهدار خانه در محل گردنه گدوک، روکش آسفالت بلوار ۴۵ متری شهر فیروزکوه و محور هراز حدفاصل رودهن به آبعلی، واگذاری زمین به افراد فاقد مسکن و حل مشکل زمین بیمارستان رودهن با مساحت ۱۴/۵ هکتار از موارد دیگر مورد بحث و گفتگو بود که تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ شد.