بیماری کرونا در دماوند کنترل شد

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند:

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: مجموع مراجعین سرپایی و بستری مبتلا به بیماری کرونا در دماوند کاهش یافته است.




رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: مجموع مراجعین سرپایی و بستری مبتلا به بیماری کرونا در دماوند کاهش یافته است.
به گزارش خبرنگارآفرینش،  حسن خیرخواه در نشست شورای آموزش و پرورش دماوند با محوریت بازگشایی مدارس و امتحانات اظهار داشت: همکاری همه دستگاه‌ها در مقابله با کرونا نتایج مثبتی را نسبت به جمعیت در سطح شهرستان به ارمغان داشته است.
وی افزود: علیرغم همه مشکلات موجود با اهتمام تمام مجموعه‌های شهرستان، بیماری کرونا در دماوند کنترل شد و امید است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این کنترل ادامه یابد و شرایط خوبی را در سطح شهرستان داشته باشیم.رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند بیان کرد: طبق آخرین دستورالعمل‌ها، استفاده از دستگاه مه پاش و تونل منسوخ اعلام شده زیرا کارایی ندارد و تونل‌ها حتی آلودگی را بیشتر می‌کند، بنابراین نیازی به استفاده از آنها نیست.
خیرخواه عنوان کرد: استفاده از ماسک و دستکش تقریباً برای همه اجباری است، به ویژه دانش آموزان برای حضور در جلسات امتحان باید از این اقلام استفاده کنند و این مهم باید اجباری شود.
وی ادامه داد: اقلام بهداشتی ماسک و دستکش و مواد ضدعفونی در سطح داروخانه‌ها و مغازه‌ها موجود است، مواد شوینده و ضدعفونی کننده در سطح شهرستان با قیمت مناسب وجود دارند و چند فروشگاه نمونه نزدیک شهرداری محلول‌های کوچک و بزرگ را تهیه کرده است.