توان پتروشیمی فارابی برای ورود به کسب‌وکار مخزن‌داری

مدیرعامل تاپیکو تأکید کرد:

مدیرعامل تاپیکو بر ظرفیت‌های بالقوه شرکت پتروشیمی فارابی برای ورود به کسب‌وکار پرسود مخزن‌داری در کشور تأکید کرد.

مدیرعامل تاپیکو بر ظرفیت‌های بالقوه شرکت پتروشیمی فارابی برای ورود به کسب‌وکار پرسود مخزن‌داری در کشور تأکید کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو)، محمود مخدومی گفت: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی و پیگیری انجام‌شده کارکنان این شرکت و نیز حمایت پتروشیمی فناوران و پتروشیمی امیرکبیر به‌عنوان سهامداران عمده این شرکت، موضوع تکمیل و راه‌اندازی مخازن و قرارداد اجاره آن با یکی از شرکت‌های پتروشیمی منطقه امضا شد که ارزش افزوده بسیار خوبی برای فارابی ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه کسب‌وکار مخزن‌داری با توجه به نیازهای جهانی و داخلی به ذخیره‌سازی همچنان یکی از کسب‌وکارهای بسیار سودده است، افزود: به نظر می‌رسد پتروشیمی فارابی با توجه به زمین ۱۰ هکتاری که در یکی از بهترین موقعیت‌های منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع شده و دسترسی بسیار خوبی که به اسکله‌های صادراتی دارد می‌تواند کسب‌وکار مخزن‌داری را به‌عنوان یک کسب‌وکار سودآور در برنامه خود قرار دهد که نیازمند بررسی و طرح در هیئت مدیره شرکت است.
مدیرعامل تاپیکو با بیان اینکه خوشبختانه در مجموعه شستا، شرکت‌های تخصصی و زیرساخت‌های بسیار خوبی اعم از شرکت‌های پیمانکاری، فنی و مهندسی، بازرسی فنی و... برای راه‌اندازی و ساخت مخزن وجود دارد، ادامه داد: حتی با استفاده از ظرفیت شرکت‌هایی که در مجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی هستند، می‌توان این کسب‌وکار را به عنوان یک کسب‌وکار سودآور و با ارزش افزوده بالا در نظر گرفت.
مخدومی به وضع مناسب پتروشیمی فارابی در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود در دوره مدیریت جدید، این پتروشیمی بتواند از بازار پایه به بازار اصلی و جایگاه اصلی پتروشیمی فارابی برگردد.