آزمایش مجدد سامانه C-RAM در سفارت آمریکا در بغداد

منابع آگاه از انجام یک تمرین نظامی آزمایشی جدید سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد و فعال شدن سامانه پدافندی C-RAM خبر دادند. به گزارش فارس، منابع آگاه رسانه‌ای از فعال شدن سامانه پدافندی آمریکا در منطقه سبز بغداد خبر دادند و اعلام کردند که این اقدام در چارچوب یک تمرین آزمایشی است.

منابع آگاه از انجام یک تمرین نظامی آزمایشی جدید سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد و فعال شدن سامانه پدافندی C-RAM خبر دادند. به گزارش  فارس، منابع آگاه رسانه‌ای از فعال شدن سامانه پدافندی آمریکا در منطقه سبز بغداد خبر دادند و اعلام کردند که این اقدام در چارچوب یک تمرین آزمایشی است.
پایگاه خبری «المعلومه» با انتشار این خبر از پرواز بالگردهای آمریکایی از نوع UH -60 بلک هاوک بر فراز ساختمان سفارت آمریکا خبر داد.
کانال تلگرامی «صابرین نیوز»،از شنیده شدن صدای آژیر در پایگاه سوم «التوحید» در سفارت آمریکا واقع در منطقه سبز بغداد برای دومین روز متوالی خبر داد و اعلام کرد که هنوز دلیل روشن شدن آژیر در سفارت آمریکا مشخص نیست.
لحظاتی پس از انتشار این خبر، اعلام شد که سامانه پدافندی  C-RAM در سفارت آمریکا اقدام به شلیک هوایی گلوله‌های ۲۰ میلیمتری در نزدیکی منطقه «الکراده» کرده است.