آغاز توزیع کارت‌ کنکور دکتری ۱۴۰۰ از ۱۲ اسفند

آغاز توزیع کارت‌ کنکور دکتری ۱۴۰۰ از ۱۲ اسفند

کارت‌ شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از ۱۲ اسفند در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود. داوطلبان باید الزامات بهداشتی اعلام شده را جهت شرکت در آزمون رعایت کنند.
به گزارش مهر، آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ صبح روز جمعه ۱۵ اسفند ۹۹ در ۱۱۰ شهر کشور برگزار می‌شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۰۰ صبح آغاز و درب‌های ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.
 نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت‌ شرکت در آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۰ از روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.
متقاضیان‌ آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید از روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (شامل نام‌خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده ، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه کنند.
داوطلبان باید براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل
کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.
چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی‌شود، لازم است با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت‌نام اقدام کند.
این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. بنابراین متقاضیانی که به اطلاعات فوق دسترسی ندارند، لازم است با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.
 تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا
به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شده اند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) سازمان سنجش با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژه ای اتخاذ کرده است.
بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ اول اسفند ۹۹ به صورت قطعی تایید شده، لازم است از فردا چهارشنبه ۶ اسفند تا جمعه ۸ اسفند ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش (بخش آزمون دکتری) فرم خوداظهاری را تکمیل کرده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری کنند.
متقاضیانی که این فرم را تکمیل کنند براساس دستورالعملهای وزارت بهداشت از سایر متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.
 تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون
دکتری ۱۴۰۰
همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه ۱۲ اسفند ۹۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس
 https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل
 فرم خوداظهاری، اقدام کنند. اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.