استان همدان در ۱۷ رشته ورزشی توانایی حضور در لیگ برتر را دارد

مدیرکل ورزش و جوانان:

استان همدان در ۱۷ رشته ورزشی توانایی حضور در لیگ برتر را دارد

همدان- مجید ملکیان
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: ورزش این استان از مجموع 
۴۷ رشته در ۱۷ رشته توانایی حضور در لیگ‌های برتر کشور را دارد.
حمید سیفی در بازدید از تمرین آماده‌سازی تیم شهرداری صدرنشین لیگ ۲ فوتبال کشور اظهار داشت: لیگ برتر بالاترین رده از رقابت‌های حرفه‌ای در باشگاه‌های کشور است که همدان می‌تواند در این مسابقات حضوری موفق داشته باشد.
وی بیان کرد: همدان در رشته فوتبال نیز توانایی لازم برای حضور در لیگ‌های برتر و دسته اول کشور را دارد و اکنون تیم شهرداری با کسب نتایج مطلوب در لیگ ۲، این توانمندی را ثابت کرده که بتواند صعود کند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان اظهار داشت: فوتبال جزو رشته‌های محبوب و پرطرفدار است و ما باید برای تقویت این ورزش تلاش بیشتری داشته باشیم.
سیفی با بیان اینکه شهرداری در حوزه ورزش با فعالیت‌های گسترده تاثیر مثبت و نقش بسزایی را ایفا کرده است افزود: نگاه همگان رشد و تعالی ورزش حرفه‌ای، قهرمانی و همگانی استان است.
وی خاطر نشان کرد: پس از سه سال شاهد برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان ورزش استان بوده‌ایم که این برنامه پاداش اندکی از افتخارآفرینی آنان بود و این اقدام باز هم پیگیری خواهد شد.
سیفی خواستار تداوم موفقیت شهرداری در لیگ دسته دوم فوتبال کشور شد و افزود: صعود به لیگ یک هدیه ارزشمند اعضای تیم به جامعه فوتبال‌دوست همدانی خواهد بود.
تیم شهرداری صدرنشین گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.